New vivacity 4takt begrenzing

Skaffa079

Member
Goedemiddag ik heb een vraag,

Hoe wordt de new vivacity 4takt begrensd? Doormiddel van de cdi of een ring?
Post automatically merged:

Ik moet namwlijk mijn new vivacity begrenzen tot 54 maar weet even niet precies hoe deze zijn begrenzd is dit doormiddel van een toerentalsensor of ene begrenzing in de cdi of gek genoeg toch een varioring?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hoe wordt de new vivacity 4takt begrensd? Doormiddel van de cdi of een ring?
Ik heb geen idee of er ook een varioring wordt gebruikt bij de new viva 4t maar zeker is dat deze een begrensde cdi heeft zoals bij alle 50cc 4t scooters met een cdi.

weet even niet precies hoe deze zijn begrenzd is dit doormiddel van een toerentalsensor of ene begrenzing in de cdi
Zover ik kan zien op het schema, wat ik van de New Vivacity 3 50cc 4-takt heb, heeft deze scooter geen cartersensor dus deze scooter maakt gebruik van een gewone op toerental begrensde cdi.

Dus heb jij een ontgrensde cdi kun je sowieso niet gebruik maken van een varioring omdat anders de scooter te veel toeren maakt (overtoeren)

Aan de andere kant als je die ontgrensde cdi weer vervangt door een begrensde bestaat de kans dat je niet eens de 54kmpu haalt.
 
Okee dus ala het goed begrijp heb ik kans dat er een draadje van de cdi los is dan? Hij naar mijn weten verder gewoon origineel alleen hebben ze m wat harder laten lopen hij loopt nu 62
Post automatically merged:

Bij de scooterzaak zeiden ze dat de new vivacity niet begrensd is via de cdi vanwege de toerentalsensor maar door een varioring maar ik vertrouw die zaak ook niet altijd helemaal
 
Jaa dat er geen sensor inzit bedoelde ik ook dus daarom van zijn redenering dat het daarom alleen via vario ring gaat klopt dit?
Post automatically merged:

En als die nu 62 loopt hoeveel mm ring moet er dan in? 2 4 of 6
 
Back
Top