This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Net iets te grootte helm.

PiaggioFreak1996

Well-Known Member
Avond forumleden.

Zoals de titel zegt heb sinds ik 20 kilo kwijt ben een iets te grootte helm, nou gaat het om een net 1 jaar oude roof boxxer r09 van 430 euro dus ik zie het echt totaal niet zitten om een nieuwe te kopen, hij zit ook maar net een tikkeltje ruim, zijn er misschien opties om hem wat strakker te laten zitten?

Beetje warm in de zomer maar misschien zoiets:

Attachments

• Screenshot_20200317-215147_Samsung Internet.jpg
    71.1 KB · Views: 2
Andere opties dan een muts op zetten zijn er niet.. Een helm kan je echter beter iets te klein kopen dan te groot. Na gelange tijd zal het schuim zich gaan zitten en dan minder klemmen op je hoofd. Een hel die al te ruim is, kan helaas niet ineens kleiner worden.

Ik ging altijd naar motozoom locatie utrecht aangezien dat maar 20 minuten rijden was voor mij alleen heeft die zijn deuren gesloten, zal even rondneuzen naar een andere motorzaak, bedankt voor de tips.

Het is overigens best wel gevaarlijk als je met een te ruime helm gaat rijden, want je hoofd heeft dan totaal geen goede ondersteuning meer en demping als je op je hoofd valt.