Jvb16033
Member
Beste lezers,
Ik heb al een tijdje een piaggio zip 4takt snor scooter. Daar had ik laatst een wok mee gekregen, omdat deze 50 liep doormiddel van een brom cdi. Deze vervolgens vervangen door de orginele snor cdi. Nu liep hij dus precies 34 op de politie rollerbank, maar werd mij door een scooterzaak verteld dat bij de rdw 25 moest rijden. Ik dus even een varioring gemonteerd nu ging hij precies 25. Na de keuring heb ik die varioring er natuurlijk weer uit gehaald (want je mag immers 34kmu op de roller). Ik heb meteen de v snaar vervangen weliswaar van het merk dmp. Nu is het zo dat hij 38 kmu loopt op de gps. Dus dat is net 4 kmu te hard. Ik zou haast denken dat het door de v snaar komt, maar deze is even breed en lang. Ik wil dus weten hoe ik mijn zip weer naar precies 34kmu kan laten lopen. Ik hoorde hier en daar een hele dunne varioring monteren, maar dat lijkt me niet echt goed voor het zipje
Ik heb al een tijdje een piaggio zip 4takt snor scooter. Daar had ik laatst een wok mee gekregen, omdat deze 50 liep doormiddel van een brom cdi. Deze vervolgens vervangen door de orginele snor cdi. Nu liep hij dus precies 34 op de politie rollerbank, maar werd mij door een scooterzaak verteld dat bij de rdw 25 moest rijden. Ik dus even een varioring gemonteerd nu ging hij precies 25. Na de keuring heb ik die varioring er natuurlijk weer uit gehaald (want je mag immers 34kmu op de roller). Ik heb meteen de v snaar vervangen weliswaar van het merk dmp. Nu is het zo dat hij 38 kmu loopt op de gps. Dus dat is net 4 kmu te hard. Ik zou haast denken dat het door de v snaar komt, maar deze is even breed en lang. Ik wil dus weten hoe ik mijn zip weer naar precies 34kmu kan laten lopen. Ik hoorde hier en daar een hele dunne varioring monteren, maar dat lijkt me niet echt goed voor het zipje