This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Net genaaid.. maar wat vragen

Carp_maniac

Whoet! Whooooeeeet!
Jow,

Ik ben net dus voor de 2e keer genaaid door de wouten... ik reed veel te hard zeiden ze, ze zeggen dat ze hem bij de 3e keer in beslag nemen en ze hem vernietigen!
Wat moet ik hier van geloven? Want ken meeerdere jongens waarvan de scooter ook al in beslag genomen is maar die kregen hem na een paar maanden terug?
Ik wil het graag weten want dan weet ik wat ik moet doen :S?

Groeten
 
De regelgeving daarover is overal anders. Ik ken iemand die is na twee keer over 2KW voor 1,5 jaar zijn scooter kwijt. Als ie 18 is mag ie hem weer ophalen.
 
Originally posted by marbossi
De regelgeving daarover is overal anders. Ik ken iemand die is na twee keer over 2KW voor 1,5 jaar zijn scooter kwijt. Als ie 18 is mag ie hem weer ophalen.


over 1,5 jaar dus.. iemand nog meer ervaringen of nuttige info??
 
Er kan vanalles gebeuren, ze kunnen je het snelle spul eraf halen en dat je daarna je scooter weer krijgt, je kan voor moeten komen en een boete betalen en eventueel scooter in beslag..
Mischien heb je mzl en mag je em na een rollerbanktest en een hoge boete weer meenemen..

Ik denk dat niemand je hier antwoord op kan geven..
 
Originally posted by marbossi
De regelgeving daarover is overal anders. Ik ken iemand die is na twee keer over 2KW voor 1,5 jaar zijn scooter kwijt. Als ie 18 is mag ie hem weer ophalen.

dan mogen ze erin stikken en hoop ik dat ie nog us in de fik vliegt.
 
Njah.. ze zeiden al dat ik waarschijnlijk voor moest komen...:S dus zie wel hoe ut afloopt in ieder geval bedankt
 
ja er klopt volgens mij niets van, of het is overal weer anders..( is er geen algemene regel)
want bij mij waren ze aan het dreigen dat als ie over de 2kw ging (had dus 1.8) dat hij dan in beslag werd genomen, (het was mijn eerste keer op de rollerbank)

Een vriend zei laatst overigens dat hij pas de 2e of 3e keer kon worden ingenomen en dat ze de eerste en 2e keer alleen een boete mochten geven...

ik hoop op antwoorden