nep alarm lampje?

Advertisement - register to remove this

Bij de meeste electronica zaken en sommige winkels voor auto accesoires kun je knipperledjes kopen, het enigste wat je moet doen is 'm op 12V aansluiten en evt. een schakelaartje ertussen.
 
er is nog een mooiere oplossing, deze hebben ze b.v. bij automat. dat is een alarm simulater ledje dat via je contact geschakeld is. zodra je je contact uit gaat gaat hij knipperen zet je contract aan blijft hij uit :) kost je 4,95.
er zit een duidenlijke inbouwebeschrijving bij, en aansluiten is niet moeilijk mits je een beetje technish bent.
 
jeroenaerox said:
er is nog een mooiere oplossing, deze hebben ze b.v. bij automat. dat is een alarm simulater ledje dat via je contact geschakeld is. zodra je je contact uit gaat gaat hij knipperen zet je contract aan blijft hij uit :) kost je 4,95.
er zit een duidenlijke inbouwebeschrijving bij, en aansluiten is niet moeilijk mits je een beetje technish bent.

automat? gewoon een autozaak ofzo?
 
jeroenaerox said:
er is nog een mooiere oplossing, deze hebben ze b.v. bij automat. dat is een alarm simulater ledje dat via je contact geschakeld is. zodra je je contact uit gaat gaat hij knipperen zet je contract aan blijft hij uit :) kost je 4,95.
er zit een duidenlijke inbouwebeschrijving bij, en aansluiten is niet moeilijk mits je een beetje technish bent.


zie er het nut niet van in

als je contact aan staat zit jij op je scoot :rolleyes:
 
FRANQ said:
zie er het nut niet van in

als je contact aan staat zit jij op je scoot :rolleyes:
En dan is het LEDje toch uit...

Streetmagic4 said:
maar is niet echt bevordelijk voor z'n accu volgens mij :rolleyes:
Dat valt wel mee, ik denk niet dat zo'n LEDje meer als 30-40mA trekt (Normaal LEDje ligt rond 20mA), met een 4Ah accu zul je waarschijnlijk wel boven de 100 uur komen.
 
jeroenaerox said:
of je leest ff goed ;) het staat er mischien een beetje raar omschreven maar het staat er wel goed :P



ik bedoel

wat maakt het uit dat je lampje NIET meer knippert als de scoot aanstaat

dan zit je er toch op

dat hij moet knipperen als hij uit staat doen ze allebij
 
FRANQ said:
ik bedoel

wat maakt het uit dat je lampje NIET meer knippert als de scoot aanstaat

dan zit je er toch op

dat hij moet knipperen als hij uit staat doen ze allebij
Dan lijkt het toch echter? En daar gaat het toch om, het moet toch echt lijken?
 
Back
Top