neos velgen ook onder zest?

italtuner

Well-Known Member
ik ben bezig met een zest(nou ja bezig,als t maar rydt)uit 1993,zo'n lomp groot ding met velgen zo klein en smal als van een kymco dj.nu vraag ik me af,past de achtervelg van een neos ook onder een zest?een zest(yamaha)heeft ook een minerelli horizontaal blok,zij t een stuk kleiner dan de hedendaagse minerelli blokken.en omdat ik voor ook een bredere band wil hebben,zou een voorvork uit een neos ook passen op een zest?ik hoop dat iemand ervaring heeft met een zest,het is namelijk techniek van 13 jaar geleden.de zest kwam ongeveer tegelijk met de yamaha jog uit(die 60 kg woog en niet overal een (geldig)nl goedkeuring tekentje hadden,de ouderen onder ons kennen ze wel,die racescootertjes).het blok van de jog is t zelfde,ook iets kleiner dan de hedendaagse minerelli horizontaalblokken.
 
Advertisement - register to remove this

Bounkass said:
Met het gat es op waar de balhoofdlagers in komen? Dna kan ik kijken of mina lagers (neos) in die frame van jou passen! ;)
Ooit van ABN gehoort, hier snapt de topicstarter denk ik niks van. En wtf moet hij met zijn balhoofdlagers, hij heeft het er over of de velgen passen.

Je zou even moeten kijken of de bus in de velg van de trommelrem even groot is. De voorvelg is altijd passend te maken met wat bussen/ringen en/of andere lagers.
 
Back
Top