neo's probleem

DRT TUNER

Well-Known Member
rtz ik heb dus het volgende probleem ik wil van mijn neos een watergekoelde maken en nu had ik nog een polini evo 70 cc liggen maar hij past er niet op^ de 4 ophangingsstaafkes staan volgens mij te dicht bij een heeft iemand daar nog ooit ervaring met gehad ofzo ??
greetz yannick
 
Advertisement - register to remove this

ja kannek probere maar de cilinder voor menarelli horizontaal kun je die der alemal op zette ook de watergekoelde

Jah, gewoon uit elkaar trekken zodat je cilinder erop kan. En ja, je LC cilinder kan er gewoon op.. Alleen pas gan rijden als je een LC setje heb, en erop gezet heb. :)
 
OMG , als je het al niet voor elkaar krijgt om zoiets simpels op te lossen , waarom monteer je dan zelf wel de cilinder ,en ook nog een evo , ik hoop voor jou dat het goed gaat komen ...

mja , als ze scheef staan moet je ze rechtbuigen , het is wel een cilinder die voor minarelli is neem ik aan?
 
.

kijk ik heb ook nog een derbi en een maat van mij heelt een rox hij zij die cc krijg je op je blok ik passe en doen maar gaat niet en ik dag wel dat dat helemaal niet ging gaan toen zij hij vraget is op forum voila ik hebbet gevraagt nu weet ik dat het zeker nie gaat

( ik heb altijd aalleen maar aan derbi super motard ge<werk dat is iets heel anders)
 
melf #50 said:
OMG , als je het al niet voor elkaar krijgt om zoiets simpels op te lossen , waarom monteer je dan zelf wel de cilinder ,en ook nog een evo , ik hoop voor jou dat het goed gaat komen ...

mja , als ze scheef staan moet je ze rechtbuigen , het is wel een cilinder die voor minarelli is neem ik aan?

Misschien is het een Pia..

Die voeten passen er niet in, en die tapeinden zitten op andere plaatsen. :)
 
DRT TUNER said:
kijk ik heb ook nog een derbi en een maat van mij heelt een rox hij zij die cc krijg je op je blok ik passe en doen maar gaat niet en ik dag wel dat dat helemaal niet ging gaan toen zij hij vraget is op forum voila ik hebbet gevraagt nu weet ik dat het zeker nie gaat

( ik heb altijd aalleen maar aan derbi super motard ge<werk dat is iets heel anders)

sorry hoor , maar kun je ook normaal typen ? ik begrijp er geen hol van..
 
DRT TUNER said:
kijk ik heb ook nog een derbi en een maat van mij heelt een rox hij zij die cc krijg je op je blok ik passe en doen maar gaat niet en ik dag wel dat dat helemaal niet ging gaan toen zij hij vraget is op forum voila ik hebbet gevraagt nu weet ik dat het zeker nie gaat

( ik heb altijd aalleen maar aan derbi super motard ge<werk dat is iets heel anders)

"Kijk, ik heb ook nog een Derdi, en een maat van mij heeft een Aerox. Hij zei dat die cilinder wel op me blok pastte. En ik maar passen en doen, en het ging niet. Toen zei hij: "Vraag het eens op het forum.". Ét Voilá, ik heb het gevraagd, en nu weet ik zeker dt het niet gaat."

Asjeblieft melf #50. :*
 
Hij heeft het gewoon gevraagd op het forum. En nu wilt ie weten waarom het evt. niet kan passen. Ik denk dat het een Pia is.. Of, die tap einden staan scheef. :)
 
Back
Top