Neos doet stout :(

witschaap

Well-Known Member
hey mensjes ik heb weer een vraagje...
ben bezig met mijn standaard blok der weer onder pleuren...
heb problemen met een paar dingen....
hij start om 1 of andere reden niet....
luchtfilter eraf hadn erop, zo starte die 1 keer toen niet meer :P
luchtfilter der op starten helemaal niks....
als ie eenmaal gestart is en ik geef volgas hoor je een verzuip geluid (bwoaap)
is massa draad denk ik....
en als ie stationair draait trilt me achterkant als een gek, als ik me rem niet in hou rijd ie weg (stationair schroef luisterd ie niet naar), ik denk zelf dat mijn koppeling huis is krom getrokken door mijn evo.... want hij blijft maar aangrijpen....

wat denken jullie????
 
Advertisement - register to remove this

prrrrt. Stout? pleuren?

Als je je hand op je filter moet houden, zuigt hij normaal geen benzine aan, dit moet je dus als eerste maken. een welverstaand vacuum probleem..

Als hij verzuipt is je sproeier te groot, simpel

Dat hij wegrijd, of je stationair goed afstellen, of je gasschuif staat niet goed gemonteerd...
 
Dennis said:
prrrrt. Stout? pleuren?

Als je je hand op je filter moet houden, zuigt hij normaal geen benzine aan, dit moet je dus als eerste maken. een welverstaand vacuum probleem..

Als hij verzuipt is je sproeier te groot, simpel

Dat hij wegrijd, of je stationair goed afstellen, of je gasschuif staat niet goed gemonteerd...


zoals hij het zegt is dat "verzuipen" gewoon te weinig benzine....

en als ie te weinig krijgt dan gaat ie ook hoger toeren draaien , er is iig wat met de toevoer van brandstof , te kleine sproeier , sproeiers verstopt , vacuumkraan niet goed of wat dan ook , mischien valse lucht kan ook nog
 
Als je bij een BWOAAAP-geluid denkt dat hij verzuipt, terwijl je ne tnog het luchtfilter moest dichthouden. En als hij continue proberd weg te rijden aan een krom koppelingshuis, moet je echt nog even bij jezelf nagaan of je wel weet waar je mee bezig bent...

Ding krijgt gewoon te weinig benzine. Misschien keerring eruit, valse lucht, of een geknelde benzineslang. Kan van alles zijn...
 
luister....

@ Dennis: (stationair schroef luisterd ie niet naar) al draai ik hem helemaal dicht blijft ie nog wegrijden....

"Als je je hand op je filter moet houden, zuigt hij normaal geen benzine aan, dit moet je dus als eerste maken. een welverstaand vacuum probleem.."

denk dat ik wel probleem heb met mijn vacuum want k keek vandaag in mijn slangetje en zaten belletjes in...

@ mr.blonde: heb een malossi delta clutch 107 met standaard 107 koppleings huis...

@ MELF #50: valse lucht heb ik al gecontroleerd....

@ Cipher: "Als je bij een BWOAAAP-geluid denkt dat hij verzuipt, terwijl je ne tnog het luchtfilter moest dichthouden" dat bwoaaap geluid komt alleen als ik volgas rijd als ik dan weer 3/4 gas geef rijd ie normaal....



ik heb sproeier 78,80,86,92 er al ingehad en hij bleef maar dat bwoaap geluid maken het is alleen bij volgas....

maar iig alvast bedankt voor de reacties... maar de oplossing zit er nog niet tussen :(
 
ik zeg nog steeds valse lucht oid...

belletjes in je benzineslang is normaal iig , zelfs in je vlotterbak zit nog lucht

verder kan er nog een kanaaltje in je carburateur verstopt zitten , geeft ook zulke effecten. keerringen links en recht even goed nakijken (soms kun je niet eens zien dat ze lek zijn totdat ze eruit zijn)
 
ben vandaag wezen kijken en ben der nu achter dat mijn vlotterbak steeds helemaal vol zit....
ik kom ik er met me stomme hoofd achter dat mijn sproeier der nmiet helemaal in pas terwijl toen ik mijn 17,5 carb kocht zat ereen sproeier 90 in en die kon der wel helemaal in..... toen haald ik em der uit om aftegaan stellen op sproeier 82 maar paste me sproeier der maar half in, en mijn sproeier 90 pas er nu ook nog maar half in... gasnaald te diep ???

en als ik mijn scooter aankick ruik je geen benzine.... ik heb het ggevoel dat er tussen hat vlotter bakje en mijn spruitstuk ergens iets fout zit... maar weet het niet... :<
 
Back
Top