Neon

hebo-rox-04

cycling sucks
Dag Dames en Heren

ik heb een tnt neonsetje (rood)(17cmbuizen) gekocht, nou was mijn vraag hoe kun je ze het beste monteren voor de meeste lichtopbrengst maar wel lettend op de levens duur.

Het is een straat scooter die intensief gebruikt wordt door weer en wind.

Alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

ligt er aan waar jij het WILT monteren
onder je voorkap, onder je scooter, in je buddy, achteropp je scooter, bovenop je helm (wtf:P)

als ik jou was zou ik hem in de container monteren, maarja als je hem echt op je scooter wilt, ergens achter een kap waar geen water of steenslag komt

als je hem op je onderkap doet, zie je hem altijd hangen, en dat is helemaal johnny stylo, dan zie je niet alleen een gloed maar ook de buis zelf

Wat bedoel je met johnny stylo, bedoel je daarmee dat als je de buizen ziet hangen dat dat noob uitziet.

Beschijf even wat je meet johnny stylo bedoelt. Want ik kom uit Zuid oost Brabant en dat betekend bij ons kamp styling(het zelfde als een bmw bezitten):|O-)8P+pippi+ hehe sorry grapje van die bmw.

yeah right... valt opzich wel mee hoor ;) trouwens, voor zover ik weet mag het er wel onder hangen, zolang het maar niet aan is... dat is me iig altijd verteld :)

yeah right... valt opzich wel mee hoor ;) trouwens, voor zover ik weet mag het er wel onder hangen, zolang het maar niet aan is... dat is me iig altijd verteld :)
Tuurlijk, maar wat heb je er aan zolang het niet aan is :) (je hebt er uberhaupt niks aan, het staat eigenlijk beetje kermis maar goed)

Back