Dank je wel voor de info. Op dit moment knippert het motormanagement lampje niet, ik ga nog controleren of het lampje zelf niet stuk isAls de ecu iets constateert bijvoorbeeld qua speedsensor/speedcontroller moet ook het motormanagement lampje in de cockpit een aantal keren knipperen. (in het voorbeeld van de speedsensor zou het lampje met tussenpauzes dus 6x moeten knipperen.)
Hieronder een foto van de sticker met errorcodes van de Dellorto ECU-CLC.
View attachment 77491
Ja.s deze errorcode hetzelfde voor een ECS CLC?
Als je de scooter op contact zet, brandt dit lampje voor een seconde of 3 en gaat dan uit, dus daar zie je aan of het lampje in orde is.ik ga nog controleren of het lampje zelf niet stuk is
Dank je wel! Dan vrees ik dat het lampje stuk is.Ja.
Die sticker komt uit de buddy van een Sym Orbit III en geldt voor alle Euro4 Dellorto ECU-CLC's
Als je de scooter op contact zet, brandt dit lampje voor een seconde of 3 en gaat dan uit, dus daar zie je aan of het lampje in orde is.
Of de vorige eigenaar heeft de draad afgekoppeld om eventuele problemen met een van de sensoren te verbloemen.Dank je wel! Dan vrees ik dat het lampje stuk is.
Ik heb het net gecontroleerd en idd het kabeltje was doorgeknipt door de vorige eigenaar pfff. Terug aan elkaar gesoldeerd en nu geeft hij 1 blink om de 4 a 5 sec. Probleem met de tps, voor de zekerheid een volledig nieuwe carbu besteld op zandri. Ben benieuwd wat het gaat brengen.Of de vorige eigenaar heeft de draad afgekoppeld om eventuele problemen met een van de sensoren te verbloemen.
Ik zou dit in ieder geval het lampje eerst in orde brengen, de ECU geeft dan wellicht aan waardoor hij nog maar 15 kmpu toelaat
Na het vervangen van de carburator kon ze ermee rijden,
Die had je toch al vervangen.Probleem met de tps, voor de zekerheid een volledig nieuwe carbu besteld op zandri.