Nationale IQ Test

ik heb ooit een persoonlijke iq test gehad... door zo een iq-test-afneemster:P en dat is echt heel anders dan zo een online iq-test.. die test is best wel bs..

@ persoonlijke test had ik een gemiddelde van 139.. (je krijgt meerdere uitslagen in verschillende gebieden)

Edit: Dit was een officieele test btw.. duurde kenker 5 uur:X

hehehe had 124 vwo niveau, maar heb gvd die vragen bij dat beeldfragment gemist (geen geluid en beeld deed vaag, geen enkele goed gedaan:P)
iemand die weet wat ik ong zou hebben als ik die vragen goed had gehad?:D

Opzorp said:
Dus omdat jij niet kan rekenen is de test poep? :rolleyes:

nee... zowieso is de test ook afhankelijk van in welke situatie je je op dat moment in bevind, maar je word afgeleid door de presentator, want ik wil bijv de vraag 2 keer lezen, maar jeroen pauw leest t zo langzaam dat je naar hem gaat luisteren ipv zelf te lezen

Aerox-Evo70 said:
je vergeet nog een factor inzet ;)
en motivatie

ja dat is zo, maar als je nu 130 zou scoren en je doet mavo dan klopt het dus niet.

oftewel als je geen inzet en motivatie hebt dan zou je deze test van 60 vragen die te lang duren ook niet maken.

9||6 9||6 9||6 9||6 9||6

SSR Izimo said:
nee... zowieso is de test ook afhankelijk van in welke situatie je je op dat moment in bevind, maar je word afgeleid door de presentator, want ik wil bijv de vraag 2 keer lezen, maar jeroen pauw leest t zo langzaam dat je naar hem gaat luisteren ipv zelf te lezen

Geluid uit zetten?

Sorry, deze test is écht té simpel :?
had 4 vragen fout, IQ 140. dat wil dus zeggen dat ik hoogbegaafd ben......
Yeah rrrright :#

Ralf said:
Die tests zijn redelijke bullshit, vooral omdat het NL gemiddelde 100 is :D
Net alsof de gemiddelde nederlander zo slim is :#
(daarom trekt Frans Bauer nogsteeds een volle ahoy:X)

Shane said:
Edit: Dit was een officieele test btw.. duurde kenker 5 uur:X
die heb ik vroeger ook gehad. kwam ik meende een IQ van 123 gemiddeld uit bij mij.

Ik heb ook meegedaan. Gevolgd op tv en dan ff je antwoorde opschrijven.
Ik had 130 =)
Maarja tis maar een moment opname hè vrij nutteloos imo.

8P
en waarom heb ik dan net me VBO gehaald :X
me ouders zeggen allebei van ja eikel had je toen maar eens je best gedaan O-)

Last edited:
tuynheck said:
Ach die iq test is zo onbetrouwbaar.. als je het wil meten moet je naar een instituut gaan :)

Kan ook thuis.. met officieele test.. dan komt er zo een "examinator" (kan geen ander woord bedenken:P)

er gingen 10 vragen ofzo over een film fragment :X en dat speelde mijn computer niet af :D dus die vragen moest ik gokken. :/

wel alsnog iq van 123 :P jeeeej

Haagze sf2 said:
8P
en waarom heb ik dan net me VBO gehaald :X
me ouders zeggen allebei van ja eikel had je toen maar eens je best gedaan O-)

Ahum, als je hier echt waarde aan hecht zegt dat mss wel iets over de juistheid van je gevolgde opleiding... :+

Back