This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nationale IQ Test

ik had 104... beetje laag als ik met meeste hier vergelijk...
werden jullie nou ook niet gek van die gozert die telkens de vraag voor las (zo kin ik me echt niet concentreren), verder vond ik ook dat je bij sommige vragen veelste weinig tijd had en bij andere juist veel te veel tijd.
(VMBO btw)

vorig jaar 148

studeer nu een half jaar..
nu 140
studeren scheelt dus 8 punten MINDER haha

Heb wel men vwo ook daadwerkelijk met 2 handen in men neus gehaald

129, maar idd, dit zegt vrij weinig imo.
Wel vwo met twee vingers gehaald, en als 1 van de 30 gekozen uit zon 300 man voor Nijerode, magoed.

Iemand misschien een link naar een echte iq-test?

125 hier.

Die met die dieren waren dus kut, die dingen onthouden, sommetjes en spreekwoorden te makkelijk.

Vier jaar terug ook een dergelijke test gedaan, 117 was toen de uitslag.
Samenstelling en vraagtype zal misschien wel anders geweest zijn. Overigens wel beide multiplechoice met 4 antwoordmogelijkheden.

Last edited:
was bezig met test, Alpha Twins @ qlimax op de achtergrond, totaal geen concentratie, duwde halverwege op een verkeerde knop

Ik had 110 ....toch moeilijke test evengoed. Vorig jaar had ik 118. Ben tog 8 punten dommer geworden

Ik heb deze niet gedaan, volgens mij issie erg loos. Wel heb ik een tijd terug deze gedaan: http://www.qmasters.nl

Geeft natuurlijk net zo'n slechte indicatie, maar als ik het zo hoor, is deze iets meer profi dan die andere... Je kan nu niets meer winnen, maar toen ik mee deed nog wel, ik kreeg vandaag toevallig een mailtje van ze.... even een stukje eruit:

'Op basis van jouw Q-Masterscore hoor jij bij de meest veelbelovende studenten van Nederland. Om uitgenodigd te worden voor de exclusieve Finale van Nobiles Q-Masters hebben we alleen nog je motivatie nodig.'

Mn laatste tentamenreeks redelijk verneukt en dan krijg je dit, ironic. Mn baas is er ook op die dag, mn KPN pas aan de broek hangen en pimpen maar denk. Ad Scheepbouwer (CEO van KPN) zit dus in de jury en het is op Neyenrode. Ze hebben naar 250 mensen die mail gestuurd en er mogen er 240 komen 8P . Eens zien of ik er wat mee ga doen. Ik kan wel 10.000 E winnen als scholarship op Neyenrode en een wereldreis ofzo.

Had 116, maar die test was poep..ten eerste werd je fucking afgeleid door die jeroen pauw en zijn ge-vraag voorlees.. en heb de meeste rekensommen maar gegokt, want ben geen goede hoofdrekenaar en heb t dubbele van die tijden nodig, maar logica, taal, geheugen enz had ik wel bijna alles goed (heb m dus met pen en papier gedaan)