This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nationale IQ Test

Duurt lang man :S

Nog steeds

Nog steeds

Op het laatste moment kun je niet meer klikken, dan telt het al niet meer ofzo...

Heb dus heel veel niet ingevuld

119 HAVO niveau

Last edited:
hahaha ik heb echt super laag 107 :+
havo niveau... ik=dom 8)

en dat stukje van de film vet hard... daar heb ik echt bikkelhard gegokt, maaar ik haalde het wel weer in met de weg zoeke, pizzabezorger ownt.. haha

Wat een ontzettend slechte IQ test. Ik had vorig jaar 147 :L Heb em dit jaar niet eens gedaan, vind em te slecht

Tom. said:
Hij had m op tv gezien kunnen hebben.

mja als je em niet GEDAAN heb weet je niet offie moeilijk is of niet... ik vond dr ook hier en daar te simpele vragen tussen zitten, misschien zag die die alleen ff snel...

Het schijnt ook dat als je moe bent etc minder hoog scoort...
Vind het altijd bs die testen iig! Magoed, wel meegedaan gisteren op tv 8P en ik had 123

E.Stuntin_Sebas said:
mja als je hem niet gedaan hebt hoe kan je dan weten dat het een slechte IQ test is, zo slim ben je blijkbaar dus niet..

Er bestaat iets als een TV

Ik moet wel zeggen dat scooter rijdend nederland slim is ik had zelf maar 92 gemiddeld is het 100.
Dus jullie zijn blijkbaar nog niet de domste.

Idd, imo zijn die tests echt kk loos..
stel je mist 1 of je denkt ff te lang, ben je gelijk dom :#

dragsterlover said:
115 havo niv. haha damn wat veel vragen.

Vond rekenen met hond en kikker en vis kut :X
Neej dat is juist easy.. Ik had trouwens 129. Heb toen ik 12 was een professionele IQ test gehad en kwam ook uit op 129. Wel toevallig, maar toch is deze test niet echt betrouwbaar denk ik.

Denk maar niet dat iedereen hier op het forum rondloopt met een IQ van 132, 146, 141 etc.. dan zouden het stuk voor stuk briljante mensen zijn
Kan natuurlijk wel.

De hoogste score die ik ken (professionele test!!) is die van 152, laat dat nou net mijn vriendin zijn Ze is dan ook niet voor niets geslaagd met een gemiddeld eindcijfer van 8,9 voor het VWO examen Daarintegen had ik een 6,4 haha.. Komt denk ik toch doordat ik te lui ben

Sorry, kom het ff niet laten om trots te zijn op mijn girlie:#

Grtz