This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Naar Twins (Gerwen) Welke bus?

Status
Not open for further replies.

CrossRally

Banned
Wie kan mij vertellen welke bus ik moet pakken vanuit eindhoven NS Station naar Twins in Gerwen.

Als ik www.9292ov.nl gebruik kom ik eerst uit op stadsbus 6. En dan weer de bus 21 naar beek en donk.

Welke bus moet ik dus hebben?
 
Je kan het gewoon aan de eerste beste buschauffeur vragen bij station:S. Om daar nou een topic voor te openen.......
 
malle neo's said:
Je kan het gewoon aan de eerste beste buschauffeur vragen bij station:S. Om daar nou een topic voor te openen.......

Daar gaat het niet om, wil het gewoon weten zodat ik weet welke bus ik moet pakken. Niet dat ik daar voor een dilemma daar sta. En kan ik alvast van te voren de tijden plannen.
 
Bus nr 21 kan wel kloppen.
Houd er wel rekening mee dat bussen naar dat godvergeten gat iedere 3 dagen gaan en na 9 uur 's avonds niet meer rijden (dat 1e is een beetje overdreven, dat 2e niet ).
 
gast...ik wil niet heel lullig doen hoor. Maar print routeplannertje uit van die 9292ov.nl dan doe je dat en als je @ station van bestemming bent vraag je gewoon ff aan een buschauffeur en die weten het allemaal...of durf je het niet te vragen:? Simpel toch buschauffeurs zijn altijd behulpzaam....
 
21, halte Gerwen uitstappen, dan 100 meter 'terug' lopen en je staat bij Twins voor de deur...

Eindhoven van perron rechtsaf richting bussen, haven I komt lijn 21, elk half uur..
 
Ralf said:
21, halte Gerwen uitstappen, dan 100 meter 'terug' lopen en je staat bij Twins voor de deur...

Eindhoven van perron rechtsaf richting bussen, haven I komt lijn 21, elk half uur..

Ik ben er vandaag er al geweest. Maar heb deze post niet kunnen lezen.
Maar het was idd bus 21 naar beek en donk. Had het voorgesteld dat het best een grote winkel was, maar het was echt superklein. De halte waar ik moest uitstappen heet : kruispunt. Verder goede service daaro.

Heb daar een crosstuur gekocht en een stalen remleiding.

Bedankt voor de gene die me hebben geholpen.!
 
Dat had ik je ook allemaal wel kunnen vertellen, doe die route dagelijks

Maar mooi dat je het gevonden hebt
 
Status
Not open for further replies.