Naam van dit onderdeel?

ApriliaSRFactory

Well-Known Member
Ik vroeg me af hoe dit onderdeel heet:
ZXrT6Wc.jpg


De borgring was me doormidden gegaan van dit onderdeel waardoor het nu hele tijd uit elkaar springt door de veer die er in zit.
Heb wat vet op de 2 kapotte stukjes van de borgring gedaan en toen terug er op gezet, maar wil het liefst een nieuw ringetje ervoor halen(Weet niet wat de gevolgen kunnen zijn als die los schiet, als dat mogelijk is... want het kickstartrondsel zit er wel gewoon tegenaan).
Was al bij de scooterzaak geweest en ze vertelden dat ze die ringetjes niet hebben maar dat ik dat complete onderdeel opnieuw zou kunnen kopen wat me 60 euro zal gaan kosten :expressionless:.

Graag de naam van dit mysterieuze onderdeel zodat ik wellicht het ringetje apart online kan bestellen :P
(Ook op de foto kan het resultaat gezien worden van 15000 km rijden zonder de V-Snaar te vervangen hehe)
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

euhm, mss is het aan te raden om opzoek te gaan naar een sloperij als je t onderdeel te duur vind, dit deel van je startmotor gaat niet snel kapot en je kan ook zo zonder rijden, dan moet je alleen kickstarten :D
 
Back
Top