junnehj
Member
Ik heb al lopen zoeken maar kon het nergens duidelijk vinden.
Welke maat naaldlager heb ik nodig in een piaggio 2 takt blok?
12x17x15 toch? Bijv: https://www.k-parts.nl/naaldlager-polini-evo-12x17x15mm-pen-12mm.html
Ik zie nl ook 12x15x15 met Piaggio tags erbij, is dit voor bepaalde krukassen?
Ik dacht slim te zijn en te kijken naar de maat die standaard bij die Malossi Sport kit zit, maar deze wijkt weer geheel af van wat er normaal verkocht word. (12x17x16). Dus toen wist ik het helemaal niet meer.
Verder vroeg ik me af of dat plaatje wat standaard in de inlaat zit (messing begrenzer) bij de carb van piaggio heel erg begrensd?
De scooter loopt nu goed met tamme 70cc (oude gilardoni giet, 75 kmh max (grote kerel), trekt goed tot 60 kmh) en het plaatje in de carb er nog in. Kan ik winst verwachten door dit te verwijderen, of is het voornamelijk meer benzineverbruik met minimale vermogenswinst?
Wil nl een nieuw cilindertje gaan plaatsen die hopelijk iets rapper is (deze is nog langzamer als een DR) dus wil het dan meteen goed doen.
De complete malossi sport kit kost nu maar 20 euro meer als een DR met naaldlager en carbon plaatjes, dus dit leek me een goede optie. Weet alleen niet of de winst het geld waard gaat zijn... (denk het niet, maar is wel gewoon leuk)
Welke maat naaldlager heb ik nodig in een piaggio 2 takt blok?
12x17x15 toch? Bijv: https://www.k-parts.nl/naaldlager-polini-evo-12x17x15mm-pen-12mm.html
Ik zie nl ook 12x15x15 met Piaggio tags erbij, is dit voor bepaalde krukassen?
Ik dacht slim te zijn en te kijken naar de maat die standaard bij die Malossi Sport kit zit, maar deze wijkt weer geheel af van wat er normaal verkocht word. (12x17x16). Dus toen wist ik het helemaal niet meer.
Verder vroeg ik me af of dat plaatje wat standaard in de inlaat zit (messing begrenzer) bij de carb van piaggio heel erg begrensd?
De scooter loopt nu goed met tamme 70cc (oude gilardoni giet, 75 kmh max (grote kerel), trekt goed tot 60 kmh) en het plaatje in de carb er nog in. Kan ik winst verwachten door dit te verwijderen, of is het voornamelijk meer benzineverbruik met minimale vermogenswinst?
Wil nl een nieuw cilindertje gaan plaatsen die hopelijk iets rapper is (deze is nog langzamer als een DR) dus wil het dan meteen goed doen.
De complete malossi sport kit kost nu maar 20 euro meer als een DR met naaldlager en carbon plaatjes, dus dit leek me een goede optie. Weet alleen niet of de winst het geld waard gaat zijn... (denk het niet, maar is wel gewoon leuk)