Naaldlager Hebo te breed voor Evo70 zuiger

Advertisement - register to remove this

nou , een hebo naaldlager is niet gemaakt voor evo zuigers maar voor hebo zuigers ,het kan heel goed dus dat het niet past omdat de makers er geen rekening mee gaan houden dat er een evo op komt , zij hebben liever dat je er een Hebo op zet dan ;)

ik heb het met evo50 wel vaker gehad dat ie niet paste , daar heb je dan ook speciale naaldlagers voor van polini , maar hoe breed is het naaldlager? anders moet je er een evo of mhr naaldlager in zetten als dat dezelfde maat is

melf #50 said:
nou , een hebo naaldlager is niet gemaakt voor evo zuigers maar voor hebo zuigers ,het kan heel goed dus dat het niet past omdat de makers er geen rekening mee gaan houden dat er een evo op komt , zij hebben liever dat je er een Hebo op zet dan ;)

ik heb het met evo50 wel vaker gehad dat ie niet paste , daar heb je dan ook speciale naaldlagers voor van polini , maar hoe breed is het naaldlager? anders moet je er een evo of mhr naaldlager in zetten als dat dezelfde maat is

kweet niet hoe breed die is...maar zal wel gewoon een evo naaldlagertje halen. had ik eerst ook op mn oude evo en dat paste wel gewoon:)

TunedFox said:
Ik zou sowieso een evo naaldlager halen. Heb laatst nog een gesneuvelde hebo gezien op een snelle setup. Er blijft niet veel van je cilinder over.

mja , ik heb ook wel eens een evo en een mhr lagertje kapot gezien dus dat zegt niet veel..

als je pech hebt geeft dat idd een hoop ravage

Back