Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Normal
Tsja, ik heb de afgelopen 2 Mysterylands als slecht ervaren. Waarom? Beide keren vette ruzie met boeren. Ze hoorden aan me dat ik uit Amsterdam kom en begonnen meteen van jood dit jood dat, jood zus en jood zo te lullen. Begonnen ook een beetje te duwen en te trekken. Toen besloot ik maar om aan het langste (en verstandigste) touwtje te trekken en was weggelopen. Ik kom daar om te feesten en niet om voor jood oid uitgemaakt te worden.Dus daarom geen Mysteryland voor mij.Greetz
Tsja, ik heb de afgelopen 2 Mysterylands als slecht ervaren. Waarom? Beide keren vette ruzie met boeren. Ze hoorden aan me dat ik uit Amsterdam kom en begonnen meteen van jood dit jood dat, jood zus en jood zo te lullen. Begonnen ook een beetje te duwen en te trekken. Toen besloot ik maar om aan het langste (en verstandigste) touwtje te trekken en was weggelopen. Ik kom daar om te feesten en niet om voor jood oid uitgemaakt te worden.
Dus daarom geen Mysteryland voor mij.
Greetz