[mystery game] moeilijk maar geinig online spelletje

bij die level met die buizen, en die brief, kom je op het laatst bij tele-port maar hij geeft dan telkens 'warning, wrong mixture' wat doe ik fout?

Originally posted by ElmoRS
ik snap niks van die zaklamp...hoe fix je dat ding..ik heb de tegels onder de mat klaar en de battarijen in de zaklamp geduwt..ik heb schroevendraaier maar weet niet wat ik ermee moet

Pak de schroevendraaier en druk op de koplamp van de motor

Originally posted by dt_smurf
bij die level met die buizen, en die brief, kom je op het laatst bij tele-port maar hij geeft dan telkens 'warning, wrong mixture' wat doe ik fout?

Verkeerde kleur, je moet wit/grijs hebben (is wel ff gedoe maja)
(aan de linkerkant kun je 3 knoppen gebruiken om te mengen)

hoe klim je naar beneden in dat gat biij dat zaklamp gedoe, je zult die brandslang wel moeten gebruiken denk ik maar hoe?

woesh heb het al

@ stormer, de machine heeft te weinig stroom omdat de CV aanstaat ofzo, moet je naar die openhaard lopen, stuk hout pakken, op die machine dumpen, aanzetten en dan brand het stuk hout, dat stuk hout gooi je trug op de kachel, en als het goed is gaat de CV uit. nu kan de machine op full power, pak dat stuk uit de security dinges, gooi onder die machine , full power, bzzzz, en dan ga je zelf maar weer ff kloten :)

Originally posted by D10N
@ stormer, de machine heeft te weinig stroom omdat de CV aanstaat ofzo, moet je naar die openhaard lopen, stuk hout pakken, op die machine dumpen, aanzetten en dan brand het stuk hout, dat stuk hout gooi je trug op de kachel, en als het goed is gaat de CV uit. nu kan de machine op full power, pak dat stuk uit de security dinges, gooi onder die machine , full power, bzzzz, en dan ga je zelf maar weer ff kloten :)

Thnx a lot !

UITGESPEELD! :D

theend.jpg
8)

Back