[mystery game] moeilijk maar geinig online spelletje

kamer 3 met mystery is easy man,gwoon beetje met tegels kloten|(

kamer 5 is gwoon focking irritant:D
6 is easy..nu 7:)
whoei uitgespeeld.

nu ist gridlock time ghehe

greets

Lyco

Last edited:
Ik wilde dit topic even liefjes naar boven schoppen, aangezien er nieuwe levels komen na diegene met die groene sjit op de grond :D ... ben nu namelijk bij het level erna :).

Toendertijd was dit spel erg verslavend :).

en wat moet je nou bij de 2e kamer doen dan ???

1e kamer. pak de poster.
klik op het kussen.
met de sleutel kun je de kast open doen. daar kun je weer een schroevendraaier uit halen. met de schroevendraaier klik je op het schilderij.
komt er een schroef. leg de poster onder de deur en ga met de schroef in het slot van de deur. :P
level 1 klaar....
maar hoe gaat level 2 nou dan :rolleyes: 0?

level 2, je moet die floppybak pakken (ff vergeten war die ligt)..

dan moet je die andere kamer in, aan zo;n vlag hangt een schroef oid.. met die schroef doe je die bak open, floppy komt eruit..

floppy in pc, pc uit en weer aan..

passwoord komt in beeld..

andere kamer in, password intoetsen en tada

Ik heb geen flauw idee in welk level ik nu zit, iig al na dat level met die groen zooi. Ik sta nu in een kamer met een biljarttafel met 2 ballen erop, blauw en rood. De witte krijg ik op tafel door er een muntje in te doen, maar ik kan op geen enkele manier die andere ballen erin stoten :?

Originally posted by x8racer
Ik heb geen flauw idee in welk level ik nu zit, iig al na dat level met die groen zooi. Ik sta nu in een kamer met een biljarttafel met 2 ballen erop, blauw en rood. De witte krijg ik op tafel door er een muntje in te doen, maar ik kan op geen enkele manier die andere ballen erin stoten :?

dan ben je iig verder dan ik.. hoe heb jij dat level met die alien en die ufo gedaan dan?

Originally posted by x8racer
De bal van helemaal links stoten :) ( en je moet chalk hebben gebruikt van het bord )

Originally posted by WoUtEr NeOs
dan ben je iig verder dan ik.. hoe heb jij dat level met die alien en die ufo gedaan dan?
e hebt die code al in die kast? die moet je invullen op die comp. maar daarna? beats me :S

Originally posted by Tommeh
De bal van helemaal links stoten :) ( en je moet chalk hebben gebruikt van het bord )
Je moet dus blijkbaar met dat krijtje in 1 keer goed stoten, anders lukt het niet. Iig bedankt, t was gelijk het laatste wat ik hoefde te doen want toen was het klaar.

Back