x8racer
Zoutelande-Crew
Hoi! Vandaag keek ik op de teller van het dataverkeer van mn kabelabbonement en toen zag ik dat ie al 5 dagen stil lag, dus mn verkeer wordt niet geteld. Normaal mag ik maar 2,5 gig in de maand bij zeelandnet maar nu wil ik dus de gelegenheid even flink misbruiken door wat te gaan downloaden.
Nu heb ik alleen niet erg veel inspiratie....
Dus vraag ik jullie hulp, welke films/games/progs zijn echt de moeite waard om te downloaden. Ik vraag niet om links want dan wordt het een warez-request, dus alleen namen van dingen die de moeite waard zijn. Hoe ik eraan kom is mijn probleem. (al mag je me via pm best helpen )
Als dit topic voor de mods/admins een probleem is, dan sluit het maar, of pm me en ik verwijder het.
Nu heb ik alleen niet erg veel inspiratie....
Dus vraag ik jullie hulp, welke films/games/progs zijn echt de moeite waard om te downloaden. Ik vraag niet om links want dan wordt het een warez-request, dus alleen namen van dingen die de moeite waard zijn. Hoe ik eraan kom is mijn probleem. (al mag je me via pm best helpen )
Als dit topic voor de mods/admins een probleem is, dan sluit het maar, of pm me en ik verwijder het.