Must-have downloads

x8racer

Zoutelande-Crew
Hoi! Vandaag keek ik op de teller van het dataverkeer van mn kabelabbonement en toen zag ik dat ie al 5 dagen stil lag, dus mn verkeer wordt niet geteld. Normaal mag ik maar 2,5 gig in de maand bij zeelandnet maar nu wil ik dus de gelegenheid even flink misbruiken door wat te gaan downloaden.

Nu heb ik alleen niet erg veel inspiratie....
Dus vraag ik jullie hulp, welke films/games/progs zijn echt de moeite waard om te downloaden. Ik vraag niet om links want dan wordt het een warez-request, dus alleen namen van dingen die de moeite waard zijn. Hoe ik eraan kom is mijn probleem. (al mag je me via pm best helpen ;))

Als dit topic voor de mods/admins een probleem is, dan sluit het maar, of pm me en ik verwijder het.

Advertisement - register to remove this

De films die ik het laatst heb gedownload zijn

Battle Royale
Bad Taste :W
Night of the living dead 1,2 en 3
Lilo and Stitch 8P
Bumfights

ben nu beetje into splattermovies :)

Battle Royale is echt een zieke/leuke film gekke Jappen! trailer van 2 fast 2 furious (als je die nog niet hebt tip: van officiele site gaat kut/niet dus moet je ff andere manier vinden)
8 mile
gangs of new york
lord of the rings etc
check na wat er draait in de bioscopen ofzo...

Damn, heb net The Ring gezien. Das een wannehave.. vooral als je hem alleen kijkt, surround lekker hard en pikke donker :)

Catch me if you can zag ik eerder op de dag.. ook wel (y)

Online game Americas army.... echt een super realistisch en erg mooi spel. Je maakt deel uit van een squat team zeg maar :)

Gratis te downloaden (314 mb) op www.americasarmy.com

Verder: Darkcore 4, Drokz - Legal Drokz

2 vette hardcore albums van 2003

Back