Must-Have apparatuur op studentenkamer?

denk aan meubilair, koop ergens een gr0te zachte 2e hands bank (voor weinig geld uiteraard :)) bekleed em zelf.
anders ga je weer moeilijk doen als je morst op "de nieuwe bank".
regel ook veel grote kussens, is imho makkelijker dan stoelen oid (niet dat je die niet nodig hebt ofzo) maar kussens schop je snel weg of mik je in een hoek en ze kunnen niet gauw kapot ook + het zit lekker :)
magnetron en tv mogen ook niet ontbreken natuurlijk :!

Frituurpan
Koelkast/vriezer met : bier , friet , dellen , bitterballen , tubes mayo (cheape style)
tv
pc
combi magnetron
lekker bankstel waar je op kunt ploffen

TV
Magnetron
Oven
Gasfornuis
Sjille bank
Dvd + dolby surround voor zowiezo 3 avonden per week film
PC + internet natuurlijk
tosti ijzer
Frituurpan
Koelkast in keuken
Kleine koelkast in kamer
Strijkijzer
Strijkplank
Wijnglazen voor de vrouwen

En jah heb t allemaal8) :P :W Feel rich

Originally posted by Bier
<---- zegt genoeg:)

strippaal is geen gek idee haha en dan kunnen de dames in de pauze ff de wasmachine bedienen en t strijkijzer..
terwijl je zelf uitrust met een biertje voor je dvd home cinema kit ;)

maar nee, een bed is ook handig.
en een tv :)
comp.

nja alles is al genoemd volges mij.

Doosje met paracetamol, ibuprofen, pleisters en dat soort ongein samenstellen. Altijd handig! Typisch van die dingen waar je helemaal niet aan denkt maar als het een keer nodig is is het verrekte handig om die op voorraad te hebben....

een blender is een rielekste gadget. Beetje shakes maken:)

verder muziek in elke ruimte, ook fijn(soms)

zo'n senseo ding roelt wel ja, maar hij vreet pads. Is voor 27-7 koffieslurpende studenten niet rielekst.

- Afwasmachine 8) !!! Wij kunnen echt niet zonder dat ding, en zeker 2ehands goed te betalen!
- tv-out aanleggen
(met UT netwerk hiero, lekker films downen en in de woonkamer kijken)
- bierkoelkast in de woonkamer
- BBQ, tenminste als je ruimte hebt. Wij hebben iig een zwaar relaxed groot dakterras 8) In de zomer lekker bbq'en, met z'n allen, flessen rosé erbij, zo ultra relaxed!

een 2e hands goeie afwasmachine, wat kost dat nou?
(ook in verbruik)
enne, een wasmachine... voorlader, een goeie 2ehandse ofzo. Ik wil eigenlijk toch wel 1 hebben... maar het vervelende is, hij moet in de keuken staan en de was kan ik niet echt ergens ophangen.

Nou idd. Als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel afwassen! De laatste tijd ben ik gewoon zo slecht dat ik maar uit plastic bekertjes drink :L
Gelukkig ga ik binnenkort verhuizen en daar idd maar ff vaatwasser invoeren. En Tony, waarom kwam je niet eerder met het briljante id van 2e hands??? 8P

Wat ik overigens zwaar relaxed vind van mijn kamer is dat ik een enorm bureau heb. Zo'n profi-ding. 1 voor mijn compu en 1 deel met lades voor hangmapjes etc. Echt ideaal. Je kunt er lekker vanalles opleuren enzo. Echt geweldig...

Back