This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Must-Have apparatuur op studentenkamer?

X-Race

Well-Known Member
Mjah, aangezien er van het forum een groot deel leden op kamers woont, vraag ik me af wat nou de must-have apparaten zijn voor op een kamer... Kan ik nog wat aanschaffen van mijn studiefinaciering

Mjah ik heb laatst een tosti-ijzer gekocht, met grill enzo... Superhandig en makkelijk Je kan er ook frikandellen op grillen

Dus wat zijn nou echt de makkelijkste/leukste apparaten voor op studentenkamer om het leven o.a. gemakkelijk te maken? De must-have dus... Want iedere keer denk ik van 'verrek, dat is ook wel makkelijk' als ik weer eens iets zie... Mjah en eigenlijk niet alleen apparatuur, maar gewoon alles wat rielekst is voor studentenkamer

Heb - als je een dvd speler zoekt - net een mooie gekocht van Vestel bij de Media Markt, 59 euro. Supersnel ding!

Zit je met meerdere mensen in een huis of niet?
Want in mijn gang hebben we een gezamelijke keuken en daar zit alles al bijna in en ook hebben we met zijn allen een stofzuiger en strijkijzer en zo.

wasmachine, beter als met een ''wastas" op en neer zeulen
Tv
Magenetron
Dvd speler
PC
Printer
Volle kratten bier
Strijkplank
Genoeg plek voor je kleren
Droogrekjes (of een droger)

Ah kom op dvd/tv is voor de GR... Gewoon een tweepersoonsbed of als je lenig bent eenpersoons en een spiegel aan het plafond meer heb ik niet nodig Ok en dan nog een compu

In hoeverre is scoot handig als je op kamers gaat ?
Twijfel nog beetje of ik em weg doe als ik op kamers ga of dat ik em tog maar hou ...

Scooter heb ik niets aan... Scooter staat in Zeeland, ik studeer in Maastricht, gebruik hem verder in de weekenden ook nooit. En zeker als je je rijbewijs hebt, heb je er weinig aan. Maar ik hou mijn scooter nog wel even, kan hem gewoon niet weg doen

Senseo, mjah is wel lekker, maar je moet altijd die pads kopen... Heb nu dus dat Princess Koffiezetapparaat gekocht voor 5,99, ingebouwd filter, geen geklooi met losse filters enzo... 's Avonds ofzo gewoon ff schepje koffie erin, beetje water, volgende ochtend knopje indrukken en whoppa koffie Mjah ik ben er nogal blij mee

Frituurpan moet ik ook nog eens hebben.