Multivar Sport of MHR 2000???

Refuse

Well-Known Member
hallo,

Ik heb een malaguti firefox sd, met een yasuni R onbegrensd en een powerone powerfiltertje..de varioring is eruit..ik heb een gele drukveer van merk onbekend:P...nu is me originele v-snaar kapot en daarbij me vario..welke vario kan ik nu het beste halen...denk ook aan budget (is klein)..dus kan ik wel lang door met een sport of moet ik direct een MHR halen...of is het haalbaar om de goedkopere Sport te kopen.???

Groeten!

Advertisement - register to remove this

kaj said:
Dus bij de Mhr Oversjees set zit geen Mhr vario ? Maar een overrange vario. Doe je goed :D. Nieuw type? Verkoop mij die!

Mannetje...ik zal er een foto van maken dan kan je het zien jah..ik zeg toch alleen wat ik zie op de doos van de originele Malossi Multivar zelf...hoezo zetten ze dat erop dan als het niet bestaat? Leg dat maar is uit dan.

Mssl

hahaha, wil jij melf ( die a jaren in de scooterbusiness zit ) de mond snoeren haha.

verder vind ik dit een erg kasnloos topic, veel plz verder met je eigenwijsheid ;)

ben et eens met kaj en melf ;)

mattai88 said:
hahaha, wil jij melf ( die a jaren in de scooterbusiness zit ) de mond snoeren haha.

verder vind ik dit een erg kasnloos topic, veel plz verder met je eigenwijsheid ;)

ben et eens met kaj en melf ;)

Dag Plant:P

Ik zeg alleen maar wat op de doos staat weet ik veel wat voor gare doos ik dan heb:S...het stond erop klaar. Maybe bedoelen ze wel wat anders maja.

Greetz Maarten K. ;):D

En ik probeer hem niet de mond te snoeren, maar ik zeg alleen wat ik op mijn gekochte doos zie staan en hij zegt dat het niet zo is...hij heeft dan maybe wel veeel meer ervaring e.d. maar als het er bij mij op staat kan hij niet beweren dat het niet zo is..dus daarom werd ik btje pissig.

Nou allemaal weer lief doen:P

Greetz

wat op de doos staat boeit niet , als je daar op moet letten 8P

op een doos staan alleen een paar stomme plaatjes voor de opvulling van de verpakking...

beter kijk je in de doos van een vrouw , dat is stukken interassanter dan wat er op een doos staat...

en kijk je op de doos van een sport cilinder staat er een plaatje op van een mhr (replica oid) en staat er mhr op de doos . wat zegt mij dat ???

er zijn 2 soorten, mhr en sport , sport heeft een andere gradenplaat en naar mijn mening slijt ie sneller , en mhr word bijgeleverd bij de overrange , ik heb hier een malossi vario uit de overrange en heb onlangs een nieuwe MHR vario gekocht , beide zijn 100% gelijk..

en komt nog bij dat er bij malossi op de site ook gewoon 2 staan...

anders bel je even met Anglo Dutch en dan leggen die het je wel uit...

Refuse said:
Mannetje...ik zal er een foto van maken dan kan je het zien jah..ik zeg toch alleen wat ik zie op de doos van de originele Malossi Multivar zelf...hoezo zetten ze dat erop dan als het niet bestaat? Leg dat maar is uit dan.

Mssl

Nog steeds geen foto? Mannetje! :L

Beter zeuren jullie niet over menings verschillen.. :P
er zijn er maar idd 2
Malossi multivar (sport dus)
Malossi multivar (MHR) 2000 (MHR dus)

Melf heeft in dit geval gelijk(over het algemeen heeft ie dat toch wel met zijn ervaringen;) )

Maar ik zou op jou setup dan gewoon een wat slijtvastere nemen als de sport, heb hem zelf ook gehad maar dat kreng slijtte bij de vleet.
Neem een Hebo of Doppler zo als eerder gezegd of wees orgineel en neem een TJT vario.Of Pinasco(?) iemand ervaring hiermee??)

maar ik raad je geen Sport aan;)

Mvg,
Richard

p.s het is niet pissig bedoeld ofzow ;) dat jet even weet:)

Back