This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Multivar Sport of MHR 2000???

Refuse

Well-Known Member
hallo,

Ik heb een malaguti firefox sd, met een yasuni R onbegrensd en een powerone powerfiltertje..de varioring is eruit..ik heb een gele drukveer van merk onbekend...nu is me originele v-snaar kapot en daarbij me vario..welke vario kan ik nu het beste halen...denk ook aan budget (is klein)..dus kan ik wel lang door met een sport of moet ik direct een MHR halen...of is het haalbaar om de goedkopere Sport te kopen.???

Groeten!

malossi sport multivar sleet bij mij vrij snel, het glimmende laagje ging er snel van af, mhr is meteen wel een stukje duurder, maar is wel beter dan een sport. waarom kies je niet ipv een multivar sport de nieuwe doppler of zoals stephan@spy zegt een hebo variotje. toeren verloop is goed en slijtage minder dan een sport

de sport slijt idd hard,maar de MHR ook
ze sleten alle2 als een gek bij mij...

en btw

MHR 2000 is voor pia...

evo70@nitro said:
de sport slijt idd hard,maar de MHR ook
ze sleten alle2 als een gek bij mij...

en btw

MHR 2000 is voor pia...

heb al 1,5 jaar met de mhr vario gereden @ circuit , wedstrijden, trainingen etc. , nu rijdt mijn vriendin ermee en is nog als nieuw....

als je zo'n ding goed onderhoud en niet teveel belast gaat ie erg lang mee , ook wel 10.000 km...

gewoon vaak schoonmaken en versleten delen vervangen

ik zou als eerste die filter terugzetten voor de originele en die beetje bewerken..

Maareik zou gaan voor de mhr2000 is iets duurder maar wel betere prestaties.. anders moet je eens kijken voor een hebo vario ook hele leuke dingen

wat een gezeur om wat er wel en niet is 8P

er is gewoon een multivar en een mhr versie (zelfde als overrange dus) , boeie hoe het ding nou precies heet :|

Eeh..d'r is een Sport(of gewoon Multivar op verpakking..want ik heb ondertussen een Sport aangeschaft) een MHR, en een Overrange....dus wat jij zegt klopt niet dat er alleen een Sport of MHR is en dat MHR hetzelfde is als Overrange...

Greetz

Neem geen polini speedcontrol! Bijnaam: Dipcontrol. Echt een bagger ding. Sterke drukveer vereist. Ik zou in jouw geval een hebo vario nemen.

idd, oude speed control is soms lastig af te stellen , nieuwe type heb ik niet geprobeerd omdat ik nu alleen nog maar met Hebo en malossi MHR vario's werk en daar het meest tevreden over ben.

Mannetje...ik heb op de doos van de Malossi Multivar Sport gekeken..die heb ik dus gisteren gekocht..en daar staan er 3 op: Multivar, MHR, Overrange
Zo staat het er..dus dat wil ik er mee zeggen..

Greetz

Refuse said:
Mannetje...ik heb op de doos van de Malossi Multivar Sport gekeken..die heb ik dus gisteren gekocht..en daar staan er 3 op: Multivar, MHR, Overrange
Zo staat het er..dus dat wil ik er mee zeggen..

Greetz

Dus bij de Mhr Oversjees set zit geen Mhr vario ? Maar een overrange vario. Doe je goed . Nieuw type? Verkoop mij die!