Originally posted by Jasper:
jah, een MT is gewoon een kleine MTX, ga dan voor MTX, nog beter: koop een crossbrommer met rondom schijven enzow, zoals een gilera GSM ofzowiets...........
Originally posted by Jasper:
GPR roeleert zeker weten ja
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
In dat opzicht zou ik voor die Derbi SM (nee, geen Sado Machochisme ofzoiets) gaan...
Veel vetter, met gewone wegbanden... Aangezien je er toch nauwelijks mee crosst, en wegbanden zijn dan wel zo handig...
Greetz.
Die Honda's zijn idd geen rare dingen! Ik vind alleen die MT5-en zo vaag klein en opgehoogd lijkt het al helemaal niks. Een MTX is wel kewl, net als een MB5, hebbik nog heeeeeeeel serieus overwogen om te kopenOriginally posted by Bart:
Ik vraag me af of jullie ooit weleens een mtx en mt5 gezien hebben. MTX heeft monoshock, stevigere voorvork, en een MTX SH is vloeistof gekoeld. Een mtx is veel beter om te crossen dan de brommers die jullie noemen naar mijn mening. (Hij is wel minder mooi) Het blok van een MT(X)is niet zo snel gaar(he MHRunner). De onderdelen zijn goedkoper. Minder kappen die kapot kunnen. Met een 80 blok met 125 cc is het de snelste brommer om mee te crossen. En die gast bij die link is een sukkel. Er bestaat geen 50 malossi voor een MT... En de MT op het plaatje had mb velgen met schijfrem(voor). MB rules inderdaad, vooral de mijne
Originally posted by Daanje_70MHR:
Alleen jij denkt meteen daar weer aan vunzig ventje