MT?

Sn[iPPeR]

Idle Member.
Hey 'k had ff een vraagje, hoe ziet een MT crossbrommer er nou eigenlijk uit?
Iemand een link met plaatje ofzo?
smile.gif


MvG.
Sn[iPPeR]
 
Advertisement - register to remove this

In dat opzicht zou ik voor die Derbi SM (nee, geen Sado Machochisme ofzoiets) gaan...

Veel vetter, met gewone wegbanden... Aangezien je er toch nauwelijks mee crosst, en wegbanden zijn dan wel zo handig...

Greetz.
 
jah, een MT is gewoon een kleine MTX, ga dan voor MTX, nog beter: koop een crossbrommer met rondom schijven enzow, zoals een gilera GSM ofzowiets...........
 
Originally posted by Jasper:
jah, een MT is gewoon een kleine MTX, ga dan voor MTX, nog beter: koop een crossbrommer met rondom schijven enzow, zoals een gilera GSM ofzowiets...........

Ja daar ben ik het wel mee eens
biggrin.gif
, maar een Derbi Senda, SM, GPR,zijn ook zwaar cool, of een aprilia RS50
er is trouwens ook een RX50 van aprilia wel een cool ding, maar niet in nederland te koop
frown.gif
. Of een Rieju RR zo'n blauwe, die zijn echt super, groot, degelijk, en volgens mij wel redelijk goed op te voeren.
Maar geef mij maar een Gilera GSM
tongue.gif

mzzl


------------------
Gilera GSM, Giannelli uitlaat, grotere sproeier, en nog wat ander standaard opvoergedoe loopt bijna 100km/h
 
mt en mtx vind ik niks aan, maar een honda mb kun je me echt wel blij mee maken, hier rijd ook zo'n gast rond, 70 eronder, en dat geeft een vet cool geluidje met dat schakelen
 
GPR roeleert zeker weten ja
biggrin.gif


------------------
Derbi GPR50R, airsal 50, Kundo auspuff, 20mm DO sproeier 84, malossi powerfilter, bredere achterband (130mm)

[This message has been edited by Jasper (edited 11 March 2001).]
 
Nou een kennis van mij in de buurt had een Honda MT, enne helemaal uit elkaar gehaald, nu krijgt ie em niet meer in elkaar ofzo
smile.gif

Dusse, als ik em nou kan hebben, het ligt al zo'n 2 jaar in zn schuur....
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
In dat opzicht zou ik voor die Derbi SM (nee, geen Sado Machochisme ofzoiets) gaan...

Veel vetter, met gewone wegbanden... Aangezien je er toch nauwelijks mee crosst, en wegbanden zijn dan wel zo handig...

Greetz.


Ja, een aprilia RX is hier niet verkrijgbaar, hetzelfde als de Honda CRM-50, nog mooier, en toch heb ik um
smile.gif
 
Ik vraag me af of jullie ooit weleens een mtx en mt5 gezien hebben. MTX heeft monoshock, stevigere voorvork, en een MTX SH is vloeistof gekoeld. Een mtx is veel beter om te crossen dan de brommers die jullie noemen naar mijn mening. (Hij is wel minder mooi) Het blok van een MT(X)is niet zo snel gaar(he MHRunner). De onderdelen zijn goedkoper. Minder kappen die kapot kunnen. Met een 80 blok met 125 cc is het de snelste brommer om mee te crossen. En die gast bij die link is een sukkel. Er bestaat geen 50 malossi voor een MT... En de MT op het plaatje had mb velgen met schijfrem(voor). MB rules inderdaad, vooral de mijne
biggrin.gif
 
Originally posted by Bart:
Ik vraag me af of jullie ooit weleens een mtx en mt5 gezien hebben. MTX heeft monoshock, stevigere voorvork, en een MTX SH is vloeistof gekoeld. Een mtx is veel beter om te crossen dan de brommers die jullie noemen naar mijn mening. (Hij is wel minder mooi) Het blok van een MT(X)is niet zo snel gaar(he MHRunner). De onderdelen zijn goedkoper. Minder kappen die kapot kunnen. Met een 80 blok met 125 cc is het de snelste brommer om mee te crossen. En die gast bij die link is een sukkel. Er bestaat geen 50 malossi voor een MT... En de MT op het plaatje had mb velgen met schijfrem(voor). MB rules inderdaad, vooral de mijne
biggrin.gif
Die Honda's zijn idd geen rare dingen! Ik vind alleen die MT5-en zo vaag klein en opgehoogd lijkt het al helemaal niks. Een MTX is wel kewl, net als een MB5, hebbik nog heeeeeeeel serieus overwogen om te kopen
smile.gif
 
MB's zijn zeker vet, wou ik heel erg lang een kopen, maar heb ik uiteindelijk toch niet gedaan...

Als je gewoon wil crossen en toch niet vaak op de weg rijd koop dan een crossmotor uit '90 ben je net zoveel geld kwijt als voor een beetje snelle mb en het blijft langer heel
 
Back
Top