msn virus

Status
Not open for further replies.

Jaspah

Nu ook een GC slet..
hey mensen,

Sorry dat ik er een topic voor moet openen, maar ik word redelijk wanhopig van mijn computer nu :(

Ik weet niet of ik de enige was op het forum die er last van had... maar van meerdere mensen in mijn lijst kreeg ik aangeboden een virus te accepteren via msn. In het begin wist ik niet wat het was en had ik er dus 1 geaccepteerd :'(

Dat bestandje zelf heb ik al gedelete... maar er zit overduidelijk 1 zwaar irritant virus op mijn computer, want als ik bv internet explorer, winamp, e-mail of anti-virus programma wil openen... dan word dat meteen automatisch afgesloten :(

heeft iemand miss al een manier gevonden om dat verschrikkelijk irritante virus van je computer af te gooien ? ik kan nu namelijk niet muziek luisteren en e-mail checken... :P

alvast bedankt, jasper

ps, het ging om ms-dos bestandjes van 17 kb die steeds via msn verstuurd werden ZONDER dat die gene het zelf door had :)

Advertisement - register to remove this

ja kreeg hem net ook van iemand hij heet bij mij

crazyfrog nog wat

ik dacht oke accept maar

dus mij pc zegt opeens het viru gevonden
gelukkig niks nu aan de hand

maar ik weet niet hoe je ervan af kan komen

ik kreeg er gister ook al een paar via msn binne
gelukkig niet geopend maarja wees wat alerter de volgende keer
de laatste tijd komen er steeds meer van die ongein dingen

klopt, ik kreeg er ook een zooi aangeboden.
Verder snap ik niet dat je zoiets aanneemt, aangezien een dos bestand van 17 kb tog wel een beetje verdacht is, cker met titels als, britney spears nude etc.

Maar om antwoord op je vraag te geven, ik heb (behalve dan virusscanner, spy en adaware te draaien) geen antwoord op je vraag

ja in het pc topic had ik het al neergezet dat je uit moest kijken, want heb er in 24uur ook 2 gehad (eentje via een link (sweet.pif) en eentje gewoon versturen, met britney spears).

maar wat je kan doen is naar symentec.com ofzo gaan, daar kan je vaak een gratis patch downloaden

dikke HAHA voor de mensen die er in trappen! :P :L

het is symantec.com trouwens.
antwoord: Format c:
exec setup.exe Win XP denks ;)

er is nog een msn virus als je aan het praten bent met iemand en er komt in ene in het venster te staan www.blablabla.com/girl en je klikt er op gaat dat zelfde linkje naar alle mensen in je contact lijst en als die hem dan openen gaat het weer verder het vervelende hier van is dat dn je hele compu gaat trippen en je hem wel moet uitzetten en dan is alles weer normaal tenmiste zo lijkt het.... heb me compu maar meteen gereviseerd
:P

weet wel dat op miijn mac (apple) het linkje niet werkt als je er dan op klikt gebeurt er in ieder geval niks gebeurt

Status
Not open for further replies.
Back