Mp3 Speler in je buddy

Status
Not open for further replies.

ASR

Well-Known Member
Ik heb een vraag ik heb op internet een foto gezien ( jammer dat er geen uitleg stond hoe die dat had gemaakt ) maar hij had een plank met boksen alles erop maar hij had een MP3 SPELER SNOER ( wat je ook op je oordoppies het ) ipv een autoradio weet iemand hoe je zoiets maakt of een site waar t opstaat

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Je koopt een versterker+mp3speler+boxen. Je maakt een plankje met een gat erin voor de boxen. mp3 speler met een tulp stekkertje en een mp3 uitgang stekkertje aansluiten aan de versterker.
 
ws iets van dikke versterker, jackplug met verloop stekker naar wit rood, dan heb je je verbinding al tussen mp3 en versterker, nouja speakers aansluiten, accu blabla mdf plaat, alles mooi erin maken. klaar
 
Bedankt jongens ,, ff int kort dus je moet dat dingetje dat je in je mp3 speler doet je weet van oordoppies de draade aansluiten aan de draaden van je speaker ( versterker , boxen )...:)
 
CB-390.jpg

Die kabel moet je kopen (3.5mm naar Tulip-kabel).

Die doe je in je mp3, de rood/witte in je versterker. Van je versterker naar je boxen en klaar.
 
runner buddy

eej ik heb een vraagje ik ben bezig om in me runner boxen te plaatsen
maar het probleem is dat je met een runner heel gemakkelijk zonder sleutel de buddy open krijgt
weet iemand hoe je dat beter kan beveiligen
 
Moet je de geschakelde + (denk oranje draad?) niet continu op de accu aansluiten hoor. Dan blijft de versterker altijd aan staan en trekt hij je accu leeg als je een tijdje niet gereden hebt en je MP3speler niet gebruikt. Even schakelaartje ertussen en het is opgelost. En je MP3 speler geeft waarschijnlijk niet zo'n erg hoog signaal. Heb je de Hi-input idd niet nodig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top