This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mp3[bewerken]

Even nog een vraagje wat hier een beetje aan gerelateerd is: Hoe kan je die irri ruis (verpeste MP3's) eruit halen, of is dit onmogelijk?
Ik heb namelijk een nr. en daar staat dus echt geen normale versie van op het I-net.

Je kan opzich met deze programma's die ruis eruit knippen, maar dan hou je maar 30 sec van het nummer over, die ruis is idd zwaar irritant, daar moet iets op gevonden worden

Offtopic: Welk nummer als ik vragen mag?

Was een nr. van Cat Stevens, maar ik heb net (na 10 keer verkeerde gedownload te hebben) een goede versie gevonden .

Wel vreemd want dat nr. is echt al 30 jaar oud ofzo.

Weet niet of je Kazaa ofzo gebruikt, maar ik heb het een keer getest met iemand. Ik heb toen eerst een nummer via Kazaa van hem gedownload, ruis en gewoon "krassen" in de muziek.
Daarna heb ik hetzelfde nummer van hem gedownload via Soulseek, maar toen had ik nergens last van. Dus het ligt gewoon duidelijk aan Kazaa :|.

Kan je met deze programma's ook mp3 verdelen? Als ik bijvoorbeeld een album down, dan is het vaak 1 nummer als ik de rars uitpak. En als je het brand op cd is dat nogal kut omdat je dus niet kan switchen tussen nummers.

Dat heeft er echt gewoon helemaal nix mee te maken.

Originally posted by HasjSNAke
Heb het toen toch zeker wel geprobeerd, maarja dan niet.
Denk dat het gewoon toeval is, kazaa doet voor de rest nix met de file zelf...behalve virussen toevoegen })