Motul olie

BuxyRSRacing

Well-Known Member
Ik heb nieuwe olie nodig en nu wil ik overstappen op Motul. Nu zit ik te twijfelen tussen Motul 600 en Motul Scooter Power 2T.. Ik weet niet wat het verschil tussen deze 2 is

Motul 600:

Een 100% synthetische olie, op Ester basis.

Speciaal ontwikkeld voor 2Takt competitie motoren. Toepasbaar als ‘”premix” of met een gescheiden smeersysteem.

Geschikt voor motorfietsen en off-road / cross.

Bevat anti rook en anti vlok toevoegingen.

Motul Scooter Power 2t:

Een 100% synthetische olie, op Ester basis.

Speciaal ontwikkeld voor 2Takt Scooter motoren met een hoog vermogen. Toepasbaar als ‘”premix” of met een gescheiden smeersysteem.

Bevat anti rook en anti vlok toevoegingen.


Weet iemand het verschil tussen deze 2 olieën?

Niet komen met Castrol TTS is beter ofzo, ik wil gewoon het verschil weten.. Iemand ervaringen met 1 van de 2 olieën?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb er geen ervaring mee. Die motul600 is dus voor de hoogtoerige racescooters, zoals er bij staat. Als je dan zo nodig Motul moet heb je ook wel genoeg aan die andere, die is meer voor de st. scoot. Tenminste ik neem aan dat je geen vlammende scoot hebt.
 
Originally posted by Lieuwe
Ik heb er geen ervaring mee. Die motul600 is dus voor de hoogtoerige racescooters, zoals er bij staat. Als je dan zo nodig Motul moet heb je ook wel genoeg aan die andere, die is meer voor de st. scoot. Tenminste ik neem aan dat je geen vlammende scoot hebt.
Kheb een Buxy RS met een MK uitlaat en verder goed afgesteld..
 
Geen vlammende scoot dus :)


mja, ik weet zelfs niet of ik het nodig heb, maar ik gebruik altijd Motul 600.

Tis wat duurder, maar je hebt cker te weten goede olie...
 
ik rijd zelf met motul 800 en ben er best wel tevreden mee maar ik kan het niet echt vergelijken omdat ik maar een paar kilometers met mijn evo 50 heb gereden.
 
Originally posted by BuxyRSRacing

Kheb een Buxy RS met een MK uitlaat en verder goed afgesteld..