motorscooter??

just

Well-Known Member
Zoals sommigen misschien wel weten is mijn scoot in beslag genomen. Ook moet ik waarschijnlijk voorkomen.
Ik ben het en beetje zat om steeds achterom te moeten kijken of er geen politie e.d. achter me zit, dus zat ik er aan te denken een motor of motorscoot te kopen (RS125 als motor en runner180 tweetakt als scoot ofzo).
Heeft iemand op dit forum toevallig een runner 180 of motorscoot (ik dacht dat razma er een had?) en zo ja, bevalt dit een beetje?
Mag er bij een runner 180 gewoon een andere uitlaat e.d. onder zonder dat je last krijgt met de politie en is er wat verkrijgbaar?
En zijn er mensen die rs125 rijden en hoe bevalt dit?
Alvast bedankt voor reacties

Advertisement - register to remove this

me broer een een Runner 180 2takt. Rijdt supermooi, al zeg ik het zelf:D Je kunt er veel spulle voor kopen, hij heeft een malossi uitlaatje erop, een 25 do, powerfilter. Rijdt supermooi. En idd Razma heeft ook een 180, pm haar even als je specifieke dingen wil weten

rijdt goed, zit lekker, bagageruimte,...
ander uitlaatje en spullen (veel voor te krijgen). Politie doet er weinig tegen, meestal vinden het zelfs erg sympathiek :)

standaard topsnelheid 140/150 teller, SD blokken kunnen doormidden breken als ze wat toeren gaan draaien, DD minder...

ze zijn gewoon vet :)
2t vresie dan :p

Runner 180 2 takt rijd heerlijk. moet ze wekelijks rijklaar maken vandaar. Tis een aanrader als je een motor scooter wilt.

Idd zoals Razma zegt, SD blokken breken bij hoge toeren wel is. maar komt eigenlijk niet egt veel voor.:)

Kenny

heb 2x op motor runner gereden

1x op 180 2takt : gewoon te bruut :W

1x op 20cc 4 takt (sp pro) : gewoon nog bruter die kracht :S :S :W

geweldig

edit : 20cc moet 200cc wezen :) foutje !

Last edited:
Originally posted by Rocket death
heb 2x op motor runner gereden

1x op 180 2takt : gewoon te bruut :W

1x op 20cc 4 takt (sp pro) : gewoon nog bruter die kracht :S :S :W

geweldig

20cc viertakt meer kracht dan 180cc 2takt? gaaf ;) :p :D 8P

kben nu net 17,zodra k op kan voor mn motorrijbewijs doe k dat,haal een RS250 in huis.

en kan mn broertje mn nu nogal zwaar beschadigde firefox kopen:W :#

ja zelfde als zzr250 en ik dacht dat de el250 ook bijna hetzelfde blok heeft
gpx250 wordt niet in nl verkocht. Ik rijdt op een amerikaanse, dus met mijlenteller

Back