Motorblok peugeot speedfight 2

justin2002xx

New Member
Beste lezer,

Ik heb onlangs een peugeot speedfight 2 gekocht en heeft het een en ander aan werk nodig, ik moet oa een nieuwe carburateur(de flotter van de huidige is stuk waardoor deze overstroomt en een van de schroeven om hem af te stellen is dolgedraaid), ik vroeg mij nu af welke ik het beste kan kiezen en waar ik kan zien of de motor luchtgekoeld is of vloeistof gekoeld is, de scooter vroeger geïmporteerd en deze versie(307 wrc) werd geleverd als AC en LC. Bij voorbaat dank voor de hulp :)
 
Advertisement - register to remove this

Als ik me niet vergis is de Speedfight 307 Wrc Ac met trommelrem achter en de lc met schijfrem achter.
Qua carbarateur kan je voor een Gurtner 12 millimeter gaan , of je kan een revisiesetje voor de huidige carbarateur kopen .
 
Last edited:
Als ik me niet vergis is de Speedfight 307 Wrc Ac met trommelrem achter en de lc met schijfrem achter.
Qua carbarateur kan je voor een Gurtner 12 millimeter gaan , of je kan een revisiesetje voor de huidige carbarateur kopen .
Heb nu een 12,5 mm Mezoly besteld, zal t vast beter doen dan die erin zat haha. Ik zal morgen even goed kijken naar de rem, maar als ik het me goed herinner heeft deze trommelremmen. Bedankt voor je antwoord!
Post automatically merged:


Zou gewoon een vervangende carburateur nemen.
Vrij makkelijk te vinden op google.

Zoekterm:
'Peugeot Speedfight 2 carburateur'
Yes heb ik gedaan, bedankt! Was een beetje in de war omdat er op de site waar ik de carburateur bestelde alleen AC modellen stonden, terwijl het volgens mij niet echt uitmaakt. Heb nog niet zoveel kennis mbt scooter motoren, maar wel redelijk motorisch inzicht door werk aan diesel motoren.
 
Back
Top