Motor stopt steeds even bij volle snelheid

Default

Well-Known Member
Hoi,

Ik heb een Hyosung Rush, en sinds kort doet-ie raar als ik een poosje op volle snelheid rij. Het is dan net of-ie geen benzine meer heeft, en een seconde later rijdt-ie weer vrolijk verder.

Het kan met nattigheid te maken hebben, want hij heeft dit probleem sinds ik door de zeik naar huis ben gereden.

Als-ie koud is, en ik scheur vol gas weg, dan is er nix aan de hand, maar na een kilometer of 3 stopt-ie steeds even (+- 1 seconde). En dit dus alleen bij vol gas.

Wat kan het zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Booster-viper
kijk eens of je bougiedop nog goed op je bougie zit ik heb dat ook al gehad met mijn booster
grt

Als je antwoordt op een topic let dan op het volgende:

1 Wees duidelijk, mensen hebben alleen wat aan je opmerking als ze je begrijpen anders kun je net zo goed niet posten
2 Gebruik goed Nederlands. Typ je topic niet in dialect, maar gebruik ABN, gebruik verder leestekens, hoofdletters en andere zaken die je in een normale tekst ook zou gebruiken.
3 Ga na of het gene dat jij wilt zeggen niet al een keer gezegd is, een topic-starter heeft niets aan 3 dezelfde reply’s als deze verder niets toevoegen.
4 Reply alleen als je opmerking betrekking heeft tot het topic. Ga dus niet off-topic met “grappige” opmerkingen e.d.
5 Blijf beleefd, hoe onbenullig een topic ook mag lijken, ga niet flamen! Mensen zo maar uitschelden of voor gek zetten wordt niet getolereerd.

copyright @ Boyd:W
 
Hij heeft het sinds kort zegt ie....dus als het aan een veel te kleine sproeier zou liggen zou die het al sinds het begin moeten hebben....mits hij ze sproeier laatst heeft verandert...

En rij je nouw met een power filter of niet?
Zo jah : Dan heb je dus water en dat zou het stotteren verklaren
Zo Neej : Tjek je bougie....
 
Back
Top