This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Moppen :) #2

komt een jongetje met zijn vader bij de drogist.

Papa, wat zijn dat ?
Dat zijn condooms jongen.....

Waarom zijn ze in 3 verpakking ?
dat is voor pubers op de middelbasre school, 1 voor vrijdag 1 voor zaterdag en 1 voor zondag

En de verpakkingen van 6 ?
das voor studenten, 2 voor vrijdag, 2 voor zaterdag en 2 voor zondag

En die van 12 dan papa ?
Die zijn voor getrouwde vaders, 1 voor januari, 1 voor februari.......
 
Een raadsel!

Het hangt aan de muur, het tikt, en als het van de muur afvalt is de klok kapot.. Rara wat is dat?

(Antwoord komt later :*)
 
Nog 1tje dan maar:

Er staan 6 mensen bij de bushalte, ze stappen één voor één in. 3 uur later stopt de bus, hoe laat is het dan?

Ook dit antwoord komt later :*
 
De belgen hebben laastens een test gedaan van hoe veilig een helm nou eigenlijks is. Ze hebben dus een helm gepakt een een muts. Ze gingen naar de bovenste verdieping van een flat gebouw en gooide de helm en muts naar beneden....

Ze rijden nu allemaal met een muts rond....

8P
 
Jan komt fluitend de kamer binnen lopen. "Waar heb jij last van", vraagt vader.
"Ik heb voor het eerst sex gehad", zegt Jan.

"Maar zoon, dat is geweldig!". Vader pakt 2 biertjes uit de koelkast en zegt tegen zijn zoon om te gaan zitten. "Vertel me er alles over!"

Nou, zegt Jan. "Ik wil er best alles over vertellen, ik wil best een biertje met je drinken... Maar dat zitten dat gaat de komende week niet meer lukken"


:W
 
mensen,


de belgen hebben oowk weer wat nieuws uitgevonden dat je in een STAcarvan oowk kunt zitten


laterssssssss
 
Wat moet je doen nadat je een doofstom meisje verkracht hebt?
- Haar vingers breken zodat ze niks kan verklappen.

Waarom moet je horlogebandjes naar Ethiopië sturen?
- Ze kunnen die daar als riem gebruiken.

Waarom zijn domme blondjes op 't toilet in paniek?
- Omdat ze dan zelf eens hun broek moeten afdoen.

Wat is de regel bij verspringen voor melaatsen?
- Het verste deeltje telt.

Wat is de regel bij polsstokspringen voor melaatsen?
- Alle deeltjes moeten derover.

Wat is het favoriete spel van Kosovaren?
- Mijnenvegen

Enz...
 
Een vlieg vliegt over de rivier, wat hij alleen niet weet is dat onder hem zwemt een forel. Die forel denkt: "Als die vlieg zo blijft vliegen dan pak ik die vlieg."

Wat die forel alleen niet weet is dat aan de kant staat een beer. Die beer denkt: "Als die vlieg zo blijft vliegen pakt die forel de vlieg en pak ik de forel."

Wat die beer alleen niet weet is dat achter hem staat een jager. Die jager denkt: "Als die vlieg zo blijft vliegen pakt die forel de vlieg en de beer de forel en dan schiet ik de beer."

Wat die jager alleen niet weet is dat onder zijn voet ligt een stukje kaas en achter hem staat een muis. Die muis denkt: "Als die vlieg zo blijft vliegen pakt die forel de vlieg en de beer de forel en de jager schiet de beer en loopt er naartoe en dan pak ik de kaas."

Wat de muis alleen niet weet is dat achter hem staat een poes. Die poes denkt: "Als die vlieg zo blijft vliegen pakt die forel de vlieg, de beer de forel, de jager de beer, de muis de kaas en dan pak ik die muis."

Dus de poes springt en valt in het water.









De moraal van dit verhaal: Hoe langer het voorspel hoe natter de poes.