mooi meissie ontmoet, wots next?

Originally posted by Tienelientje
JONGUHSSS weet je wat ook kan helpen (kweet ben een beetjuh laat hiermee) maaruh ijsklontjuhs! mn ex kwam es een keertje op me af toen ik op de dansvloer stond te dansen ennuh hij gaf mij een hand en daar had ie dus een ijsklontje we hebben de hele rijd zo hand in hand gestaan totdat ie gesmolten was (jah dis 1 van mn speciale herinneringen van mij aan hem) maar je ken em natuurlijk ook in de truitje gooien maar dan is et niet mijn schuld dat je strax een lading bier over je heen trug krijgt en als je echt superveel pech hebt is et bessen (dat krijg je der ni uit)

Je snapt er weer nix van :D

Je doet het alsvolgt... je pakt een ijsklontje, en dat gooi je kapot op de bar... Dan zeg je; "nu is het ijs gebroken"... En dan ga je praten 8)

Originally posted by Bart Nrg Mc2

Je snapt er weer nix van :D

Je doet het alsvolgt... je pakt een ijsklontje, en dat gooi je kapot op de bar... Dan zeg je; "nu is het ijs gebroken"... En dan ga je praten 8)

Mjah dan zal je zien, dan schiet daar als ik dat doe weer een brok van in der oog ofzo, die pech heb ik dan weer.8P

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Whoehaha :D

Moet ze maar een bril dragen :rolleyes:

Maarja dat zit je weer met het probleem dat somige niet vallen op meisjes met een bril... Like me. Hehe ik zag op de cu2 van me GF dat ze nog foto`s van d`r zelf erop wil zetten. Ik ga vrijdag wel ff aanbieden, of ik ze moet maken. })

Originally posted by DvO
Ik wil ook een nieuwe vriendinnetje.. mijn verkering is uit..

DAt meen je niet? En ze zag er zo lief uit op die foto op de bank ........ Ach jah , wat mijn moeder zou zeggen : Er is geen hand vol maar een land vol :!

mzzl

Back