Mogelijk hogere toegestane snelheden.

hebo-aeroxje

Proud member
Vanmorgen las ik dit artikel in de krant. Een andere forum member had er ook al deze week een topic over geopend, 'wat ik nou op de radio hoorde'. Als ik me niet vergis.

Maar hier dus wat meer duidelijkheid:

1031995915-Brommer.jpg


Greetz, Arthur
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb liever dat het blijft zoals het is want als je een kenteken achterop hebt dan kan je ook geflitst worden dus dat is een nadeel....en ik rij ruim 100 dus wat maakt het nou uit of ik 50 km te hard rij of 70?:p
 
is wel wat voor te zeggen
ik vind het alleen crap zon plaat...maar der kan wel weer foelie overheen tegen flits :D of je houd je benen ervoor ...ik kan er precies bij, bij mijn ijsje :)
 
zijn al 3 topics over geweest, waarvan ook een van mij (was pas ook op de radio). ik heb er nix op tegen ofzo hoor van mij mag het wel @ gc. tis wel goed nieuws, vraag me alleen af hoe lang het duurt voordat het een wet is.
 
ja maar met zo'n nummerplaat dan kan je dus ook je spatbord er niet meer afhalen en dat is tochwel lelijk :( verdre vind ik het best maar ik ken eigenlijk niemand die is aangehouden omdat hij 50 reed terwijl hij 30 moest rijden. dus eigenlijk is het wel weer onzin. maar als dit door zou gaan, is het eigenlijk wel een volgende stap naar snelheid wat zou betekenen dat we over een paar jaar mischien wel onbegrenst mogen rijden. als je begrijp wat ik bedoel
 
[offtopic]Ben ik de enige die denkt dat het niet in 1999 al is ingevoerd?
Want ik meen dat ik al een brommer had toen het werd ingevoerd, en in 1999 had ik alleen een Gilera...:S[offtopic]
 
Originally posted by ColinB
[offtopic]Ben ik de enige die denkt dat het niet in 1999 al is ingevoerd?
Want ik meen dat ik al een brommer had toen het werd ingevoerd, en in 1999 had ik alleen een Gilera...:S[offtopic]

De max snelheid is toch altijd al 30 geweest(in de stad)
 
Back
Top