J Jan_Kaas Well-Known Member 13 August 2005 #42 W00t W00t Pentium :L 8P edit: als ze nou telkens zulke hints zouden geven, zou t voor mij al heel wat leuker zijn :+
W00t W00t Pentium :L 8P edit: als ze nou telkens zulke hints zouden geven, zou t voor mij al heel wat leuker zijn :+
J Jan_Kaas Well-Known Member 13 August 2005 #45 Snap ik ook al niet Haha echt een drama deze spelletjes zijn echt niet voor mij weggelegd :X
Jog`RR Deventer Vlam Crew 13 August 2005 #46 Het is rond en een vis, maar dan aan elkaar 5 is btw wel errug moeilijk :X
Jog`RR Deventer Vlam Crew 13 August 2005 #48 586 en je zag een plaatje van een oosters (china oid) land
J Jan_Kaas Well-Known Member 13 August 2005 #49 Jog`RR said: Het is rond en een vis, maar dan aan elkaar 5 is btw wel errug moeilijk :X Click to expand... rond + vis = een paling :L ?
Jog`RR said: Het is rond en een vis, maar dan aan elkaar 5 is btw wel errug moeilijk :X Click to expand... rond + vis = een paling :L ?
Jog`RR Deventer Vlam Crew 13 August 2005 #50 Je denkt helemaal verkeerd, je kan er mee voetballen, en wat betreft het vis gebeuren, het is een erg platte vis...
Je denkt helemaal verkeerd, je kan er mee voetballen, en wat betreft het vis gebeuren, het is een erg platte vis...
J Jan_Kaas Well-Known Member 13 August 2005 #51 een voetbal + schol ? WTFFFFFFFFFFFF snap r echt geen aars van, paass dat antwoord nou maar
Pikeheat XSH crew 13 August 2005 #55 wtf. ik snap echt niks van die 5 rond en een vis. zal allemaal wel
Shook Noortukker 13 August 2005 #56 Hoe komen jullie bij 5 aan vissen en tennisballen dan..? Of zitten jullie soms bij een ander?