ML50 140/70/12 @ Runner

Necromander

Runner Poggiali
Ik vind maar dat de std 130/70/12 ML50 achterband maar een beetje dun lijkt, en daarom wil ik eigenlijk de 140/70/12 versie... Nu vroeg ik dat aan de local dealer, maar die zegt dat je met een race-uitlaatje ( Yasuni R ) niet groter kan dan 130...

Het schijnt zo te zijn dat er een 140 onder past, maar dit wil ik graag zeker weten... Heeft iemand hier ervaring mee of beter nog, zelf deze combinatie?

Greets, Alex
 
Advertisement - register to remove this

Ik had eerst op m'n runner ook een 140 band. Maarja, ik had er geen R op zitten maar een Reverse en ook nog ff origineel gehad...

Picje (misschien dat je daar iets aan hebt...)

Runner2.jpg

Gianelli_Reverse.jpg
 
@ Rijk de B
>> Dat was ook op een Runner?

@ Meth0D-MaN
>> Wat is volgens jou een nieuwe runner, een SP Pro of ook al de Poggiali...? Volgens mij is dat namelijk nog wel het 'oudere' type...
 
Ik heb runner bouwjaar 2002, met ml50 140 achter, alleen ik zou het niet 2de keer nemen. 140 rijd veel minder fijn (bochtenwerk) dan 130. Volgende keer dus lekker 130 bridgestone achter!
 
ik heb 130 voor en 140 achter dat rijd kut


gewoon lekker een goedkoop bandje nemen lekker lang rij plezier en het profiel ziet er altijd wel goeduit


maar voo rniet breder als 120 gaan hoor want sturen is kut
 
Originally posted by Necromander
@ Rijk de B
>> Dat was ook op een Runner?

@ Meth0D-MaN
>> Wat is volgens jou een nieuwe runner, een SP Pro of ook al de Poggiali...? Volgens mij is dat namelijk nog wel het 'oudere' type...

We praten over een runner toch?
Was model 1999 btw.
 
Het kan heel goed

ik heb hem op me runner

loopt net tussen de veerwikkels door en HELAAS loopt ie aan op het wielspatbord

en ook heeft ie aangelopen op mijn uitlaat

slijpschijf op de uitlaatophanging gezet en het was verholpen

het rijd goed

geen vreemd stuurgedrag oid

ik heb trouwens ook 130 voor en 140 achter

allebij dus lekker flink

ik blijf bij deze combi en ik zou eigenlijk richting 150 wille

maar daarvoor moet ik wat aanpassingen doen denkik
 
Originally posted by Necromander
@ Rijk de B
>> Dat was ook op een Runner?

@ Meth0D-MaN
>> Wat is volgens jou een nieuwe runner, een SP Pro of ook al de Poggiali...? Volgens mij is dat namelijk nog wel het 'oudere' type...
SP Pro heb ik et dan over, poggiali edition is verder gelijk aan de oude sp's geloof ik.
 
Back
Top