Loefje [Loefje|69|Magic Stick] 1 July 2003 #1 ik heb ff snel een vraagje, denk dat deze zo weer dicht kan of ik verwijder um wel ofzow ma waar kan ik een kartbox bestelle @ internet? alvast bedankt, en weet iemand hoe ik deze goed kan aansluite? Gr.
ik heb ff snel een vraagje, denk dat deze zo weer dicht kan of ik verwijder um wel ofzow ma waar kan ik een kartbox bestelle @ internet? alvast bedankt, en weet iemand hoe ik deze goed kan aansluite? Gr.
D@ve Retired 1 July 2003 #3 Wel, helemaal onderaan lijst Malossi filter, 38 euro nog wat Upvote 0 Downvote
K kawaracer LBT member 2 July 2003 #4 Gwoon ff langs de locale kartzaak gaan, vragen om een 2e handse. ik kreeg er 2 voor 10 euro.... de meeste kartboxen hebben een 60mm aansluiting, dus daar zal je ws een adapter voor moeten maken. Upvote 0 Downvote
Gwoon ff langs de locale kartzaak gaan, vragen om een 2e handse. ik kreeg er 2 voor 10 euro.... de meeste kartboxen hebben een 60mm aansluiting, dus daar zal je ws een adapter voor moeten maken.