misschien domme vraag, maar wil zekerheid

Status
Not open for further replies.

Jossi

Nismo
Ik ga vanavond mijn projectje ophalen (Typhoon) met vastloper...
Maar nu is de vraag of ik hem naar huis kan rollen, dus hangend aan een wel-lopende scooter?? het is ongeveer 3 kilometer, dus een endje lopen :)

Post vanavond pics.....

grtzz
 
Advertisement - register to remove this

ja, daar heb ik wat aan....

ik moet het gewoon even weten, kan het geen kwaad om met een vastgelopen scooter te gaan lopen? Hoor van sommige op school dat het neit slim is :s
 
Originally posted by j0sSi
ja, daar heb ik wat aan....

ik moet het gewoon even weten, kan het geen kwaad om met een vastgelopen scooter te gaan lopen? Hoor van sommige op school dat het neit slim is :s

Serieus;

Tuurlijk kan dat, de koppeling grijpt niet aan, en dus draait je krukas niet rond, daarom kun je hem dus ook niet al lopend starten.
 
Originally posted by j0sSi
ja, daar heb ik wat aan....

ik moet het gewoon even weten, kan het geen kwaad om met een vastgelopen scooter te gaan lopen? Hoor van sommige op school dat het neit slim is :s

als je er gewoon mee loopt maakt het niks uit.
de koppeling grijpt niet aan, hij staat dus als het ware in z'n vrij
 
Originally posted by NastroAzzuro
Als je btw aan iemand gaat hangen die op scoot rijdt heb je wel een week lang een lamme arm...

Slaat nergens op. Op gang komen gaat misschien moeizaam maar als je snel rijdt is het echt niet zwaar hoor, en ik krijg al helemaal geen lamme arm ervan.
 
Nastro is ook maar een slap ventje })

Maar ff back ontopic het makkelijkste is dat iemand je voorruit duuwt met z'n poot tegen je carter, heb ik ook al eens moeten doen toen en vriend van me z'n Di-tech het begaf :)
 
Voet op carterkap gaat idd ook wel goed. Maar Sander en ik blaasden heel de randstad door (toen mijn NRG nog standaard cilinder had)met een zip op sleeptouw. We hebben een keer een AC zip uit Gouda op die manier naar zoetermeer vervoerd, en een keer een AC zip vanuit rotterdam naar Zoetermeer gereden. Dus is echt wel ff wat chiller als duwen met voet @ carterkap.

Maar opzich is het niet meer van toepassing, want ik zie dat ie ze projectje al heeft :)
slotjuh?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top