This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mini cooper!!! Eindelijk heb ik 'm !!

Badr

Voddenbaal
Chaaf!!! Vandaag eindelijk m'n eerste auto gekocht: een Mini. Al sinds ik wist dat deze waggie bestond wist ik dat het m'n eerste moest worden.
Het is een 25th anniversary, echt vollop english styling!!!

{! BRUUUUUUT!!!!

Hij ziet er al redelijk racy uit, maar tussen nu en zeer korte tijd, gaat er echt het nodige aan versleuteld worden. Kuipstoelen, andere velgen, side skirts, bredere wielkasten. rolkooi. Wordt wel een aardige klus maar dat komt allemaal wel in orde.
btw. die waggies hebben een wegligging, NIET NORMAAL!!! Je kan prakstisch iedere bocht superhard halen. Echt vet, en vraag maar aan de rest van de Hoeksche Waard menschen, driving on the edge, dat ken ik wel.

Foto's komen nog, ik krijg ze hier niet bij gepost, kan iemand me dat ff snel uitleggen hoe dat kan. Ik ben niet echt een i'net wizz. HELP!!
 
miniac here! hehe, koel, een coopy dus....

ik wil nogsteeds een clubman estate kopen (oude type) en dan mét een innocenti blok erin.. dat is bruuhuuut

maarja, dat wordtem nog niet... eerst nogff paar jaar w88
 
me moeder heeft de nieuweste mini ONE daarvoor ook al 4 mini's gehad dus wanneer ik em rijbewijs heb blazen!!
 
Bedankt allemaal maarreh..... wie kan me nou vertellen hoe ik pics in een post kan zetten??? Want bij het intikken van een post kun je die optie wel kiezen maar dan moet je een naam opgeven die begint met http://....... maar mijn pics staan niet op het net maar op mijn c: schijf, WIE HELPT MIJ!!!
 
jah ze moeten voorlopig dus op het net staan, want de optie om pics via het forum te uppen is er NOG niet.
 
Originally posted by Boeie
deze roelen gewoon errrrug hard... :
(hier rij ik dus binnen nu en een paar jaar ook in hopelijk)



Ok smaken verschillen maar deze bakken roelen gewoon niet haha sorry hoor..... :|
 
die stations zijn heeeeeel zeldzaam in nederland,rijd hier een verbouwde mini pick-up rond ook vet dingetje