Minarelli stuff... again

Status
Not open for further replies.

Ties

Cornholio
Ik heb dus nog het volgende liggen voor ene Mina Hor (AC):

DR70 -> Zo'n 1000km gelopen met een, nog in de verpakking zittend, nieuw setje zuigerveren. Mag weg voor 75 piek excl. verzenden.

Giannelli Metal -> Zwart gespoten, nog helemaal in orde. Kan de deur uit voor 110 piek excl. verzenden.

Verder heb ik nog een orig cilinder en carb voor een Vespa Ciao over
smile.gif
Iemand interesse?
tongue.gif
 
Advertisement - register to remove this

Ja, want Hugo heeft de dr gekocht. Deze keer wel echt
wink.gif
 
he die metal ziet die er echt nog netjes uit , (goed in de verf???geen roest??? ophanging ok????) en ik neem aan dat je alleen het expansie gedeelte gespoten heb.
en wat waren jouw prestaties op een 50 cc (top????, acceleratie???)(ik weet ook wel dat je het een kutuitlaat vind en dat je hem daarom wegdoet)

mzzzzlz Raymon
 
Hij doet hem weg omdat hij rond rijdt op een tsjouw
wink.gif
!!

[This message has been edited by Hugo (edited 07 July 2001).]
 
Originally posted by Raymon_K:
he die metal ziet die er echt nog netjes uit , (goed in de verf???geen roest??? ophanging ok????) en ik neem aan dat je alleen het expansie gedeelte gespoten heb.
en wat waren jouw prestaties op een 50 cc (top????, acceleratie???)(ik weet ook wel dat je het een kutuitlaat vind en dat je hem daarom wegdoet)

mzzzzlz Raymon

Zoals Hugo al zei doe ik em weg omdat ik een Ciao heb en geen scooter meer. Ik heb de uitlaat zwart gespoeten en daarna opgeborgen, roest is er dus niet. De ophanging is nog perfect. Ik was gewoon niet tevreden over de Metal, misschien hebk em ook wel verkeerd afgesteld ofsow hoor
smile.gif
Mgoed, ik had em onder een DR70 en ik reed daar met moeite de teller van een benelli mee uit en Hugo rijdt nu met diezelfde cilinder en een 4sjeez makkelijk de teller van een phantom uit. Het was dus vooral de top die ik tegen vond vallen.
 
aha ok, maar ik doe hem als ik hem zou kopen onder me 50, dan hoop ik dat ie beter presteerd dan die standaard giannelli van mij ????? is er trouwens een mogelijkheid om er een foto van te maken en hier neer te zetten

mzzzzls Raymon
 
Ik kan wel een foto nemen, posten zal dan nog effe duren, want rolletje is nog lang niet vol.
 
he maar de uitlaat is nog 100 % , want een vriend van mij heeft een hebo 2e hands gekocht en die lekt
frown.gif
, maar die van jouw niet hoop ik, en heb je der nooit op een 50 meegereden???? ik ben toch wel benieuwd hoe die het daarop doet, ondervonden met de praktijk,

nou de mazzzels Raymon (ps waar woon je ?? welke omgeving??)
 
Ík woon vlakbij Groningen, de uitlaat heeft ook onder de std 50 gezeten, maar topsnelheid is me gewoon tegen gevallen. uitlaat lekt niet, is 100% goed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top