Minarelli spruitstuk vraag.

mjw

New Member
Ik wil graag een 70cc setup gaan bouwen op mijn malaguti f15 firefox met een stage 6 R/T-membraam. Ik wil graag de originele plek van mijn carburateur behouden ivm de luchtgaten in de kappen voor het luchtfilter. Wat is een goed spruitstuk dat exact zoals de originele is qua vorm en lengte etc, maar toch een groter gat heeft voor het grotere membraam.

Advertisement - register to remove this

Het Stage 6 R/T membraam. En daar wil ik een spruitstuk bij die kwa gaten overeenkomen maar die dezelfde vorm heeft als het originele spruitstuk

O super. Ik zag ook een malossi die was met de vorm net zo, maar heeft die dan een groter gat bij de membraan aansluiting?

Link dat membraan eens gewoon. Want je hebt het over een groter gat, wat bedoel je daar mee.
De aansluiting van de kant die op het membraam komt. Dat gat bedoel ik.
Post automatically merged:

En wat voor een carburateur wil je gaan gebruiken.
Heb e-shoke d'r op dus dat wil ik ook blijven gebruiken. Lekker makkelijk Ik wil de 22mm PHVB DD gaan gebruiken want die heeft e shoke, olie en vacuum

Link dat membraan eens gewoon. Want je hebt het over een groter gat, wat bedoel je daar mee.
Het gat van de 2e foto bedoel ik. Die 2 komen op elkaar maar die moeten wel overeen komen. Mijn vraag is komt de originele of de malossi die op de standaard lijkt overeen net het stage 6 R/T membraam met de vorm en grote van het gat

Attachments

• Screenshot_20240718_121339_Gallery.jpg
    Screenshot_20240718_121339_Gallery.jpg
    82.8 KB · Views: 2
  • Screenshot_20240718_121354_Gallery.jpg
    Screenshot_20240718_121354_Gallery.jpg
    92.8 KB · Views: 2
Dat gat/membraan is toch gewoon net zo groot als origineel?

Je carb heeft uiteindelijk ook maar een doorlaat van 17,5, 19, 21mm oid, Of het daarna groter word, of even groot blijft maakt helemaal niets uit.

Het is een choke.

Dat is ook een idee, bedankt

Weten jullie misschien ook hoe het kan dat veel high preformence setups stotteren met half gas of op lage snelheden. Ik heb gelzen dat dat ook met het membraam nodig heeft ofzo? Hoe kan ik dat voorkomen?

Deze past met je phvb 22mm.

Dat is ook een idee, bedankt

Weten jullie misschien ook hoe het kan dat veel high preformence setups stotteren met half gas of op lage snelheden. Ik heb gelzen dat dat ook met het membraam nodig heeft ofzo? Hoe kan ik dat voorkomen?
Stotteren half gas =gasnaald type of positie van het clipje .

Last edited:
Back