kan wel kloppen wat jullie allemaal zeggen.
maar zoals ik al zei ik wil toch een blok kopen en hem dan eerst helemaal bekijken dus dan moet die alles er maar af halen en kan ik alles zien.
dan kun je toch ook het beste beslissen ik wil ook geen super sprintblokkie maar een straatblokkie want rond de 110/110 kan gaan rijden
grt
en jij snapt ons misschien niet, wij proberen te zeggen dat een blokje voor 300-400 wel eens gruwelijk slecht kan zijn. Je kunt vanaf de buiten kant niet zien of een cilinder slecht is, zelfs niet vanaf de binnenkant. Omdat je niet kun meten met je ogen. Tenminste ik niet..
100-110 kun je ook halen met een dr70 + R + 19mm + andere vertanding. Om maar iets te noemen en dat kost aanzienlijk minder geld en vergt ook wat minder onderhoud dan een aluminium cilinder zoals een Stage6 racing oid.
kan wel kloppen wat jullie allemaal zeggen.
maar zoals ik al zei ik wil toch een blok kopen en hem dan eerst helemaal bekijken dus dan moet die alles er maar af halen en kan ik alles zien.
dan kun je toch ook het beste beslissen ik wil ook geen super sprintblokkie maar een straatblokkie want rond de 110/110 kan gaan rijden
grt
na maar ik heb al hele tijd gezegd moet geen sprint blok worden maar een straat blokkie en 100/110 is makkelijk al te halen met een stage 6 cilindertje c16 en 21mm cab dus ik denk dat jullie uitgaan dat ik een sprintblok wil met evo ofzo maar wil gewoon een straatblokkie dat moet toch makkelijk te halen zijn voor 300 of iets meer
Bij lagers kun je het echt wel zien of ze dol gaar zijn en anders wel merken of voelen
En ja.sorry dan is de begintpost en.titel verkeerd
Excuus
Bij lagers kun je het echt wel zien of ze dol gaar zijn en anders wel merken of voelen
En ja.sorry dan is de begintpost en.titel verkeerd
Excuus
als jij dit op het oog of op de tast kan doen ligt er een wereld voor je open in welke motorsport dan ook!