minarelli sprint blok

srracer11

Well-Known Member
mensen,

Ik ben op zoek naar een minarelli horizontaal sprintblok mag 300/350euro kosten.
heefd iemand toevallig iets leuks staan.\
moet een watergekoelde cilinder hebben en race ontsteking en race krukas

mvg
 
Advertisement - register to remove this

kan wel kloppen wat jullie allemaal zeggen.
maar zoals ik al zei ik wil toch een blok kopen en hem dan eerst helemaal bekijken dus dan moet die alles er maar af halen en kan ik alles zien.
dan kun je toch ook het beste beslissen ik wil ook geen super sprintblokkie maar een straatblokkie want rond de 110/110 kan gaan rijden

grt

Een goed blok voor onder de 500,-...hoef ik niet te zien en jij ook niet. want dat is rommel,pas boven dat bedrag word het een beetje interessant.
 
Denk niet dat iemand een blok gaat verkopen dat jij later gaat demonteren om alles na te kijken, en vervolgens enige schade aan onderdelen aan jou gaat terugbetalen.
Zeker niet voor zo'n lage prijs.
 
na maar ik heb al hele tijd gezegd moet geen sprint blok worden maar een straat blokkie en 100/110 is makkelijk al te halen met een stage 6 cilindertje c16 en 21mm cab dus ik denk dat jullie uitgaan dat ik een sprintblok wil met evo ofzo maar wil gewoon een straatblokkie dat moet toch makkelijk te halen zijn voor 300 of iets meer
 
je kan beter eerst een toetsenbord met leestekens halen.

een blok dat zoveel op een goede teller haalt krijg je nooit voor dat geld! of het moest van iemand komen die denkt met een malossi sport, 17,5mm en een leuke tnt uitlaat (met bijbehorende tnt filter) zeker 120 tot 140 gaat halen.

als je een goede setup zoekt moet je zoiezo niet met het budget beginnen waar jij nu aan denkt.. dat roept gewoon om problemen.
 
Ik heb nog geen blokje en word watergekoeld
Nee maar er zijn prima blokken met bijv stage 6 racing 21mm etc moet mooie snelheid mee halen
Maar denk dat jullie nog steeds niet snappen wat ik bedoel ik wil een blokje voor rond de 300/400 hoeft niet nieuw te zijn! Als alles maar oke is

Grt
 
en jij snapt ons misschien niet, wij proberen te zeggen dat een blokje voor 300-400 wel eens gruwelijk slecht kan zijn. Je kunt vanaf de buiten kant niet zien of een cilinder slecht is, zelfs niet vanaf de binnenkant. Omdat je niet kun meten met je ogen. Tenminste ik niet..

100-110 kun je ook halen met een dr70 + R + 19mm + andere vertanding. Om maar iets te noemen en dat kost aanzienlijk minder geld en vergt ook wat minder onderhoud dan een aluminium cilinder zoals een Stage6 racing oid.
 
en jij snapt ons misschien niet, wij proberen te zeggen dat een blokje voor 300-400 wel eens gruwelijk slecht kan zijn. Je kunt vanaf de buiten kant niet zien of een cilinder slecht is, zelfs niet vanaf de binnenkant. Omdat je niet kun meten met je ogen. Tenminste ik niet..

100-110 kun je ook halen met een dr70 + R + 19mm + andere vertanding. Om maar iets te noemen en dat kost aanzienlijk minder geld en vergt ook wat minder onderhoud dan een aluminium cilinder zoals een Stage6 racing oid.

want een blok van 1500€ (2dehands) is wel altijd betrouwbaar....
300€ is wat krap, maar niet onvindbaar.

(als het over set carter, krukas en cilinder gaat zoal ik het topic begrijp).

kan wel kloppen wat jullie allemaal zeggen.
maar zoals ik al zei ik wil toch een blok kopen en hem dan eerst helemaal bekijken dus dan moet die alles er maar af halen en kan ik alles zien.
dan kun je toch ook het beste beslissen ik wil ook geen super sprintblokkie maar een straatblokkie want rond de 110/110 kan gaan rijden

grt

na maar ik heb al hele tijd gezegd moet geen sprint blok worden maar een straat blokkie en 100/110 is makkelijk al te halen met een stage 6 cilindertje c16 en 21mm cab dus ik denk dat jullie uitgaan dat ik een sprintblok wil met evo ofzo maar wil gewoon een straatblokkie dat moet toch makkelijk te halen zijn voor 300 of iets meer


1 keer vermeld terwijl de advertentie noemt: Sprint blok gezocht...
en in 1ste post: "Ik ben op zoek naar een minarelli horizontaal sprintblok mag 300/350euro kosten."

Moet je mij eens zeggen hoe we het anders hadden moeten begrijpen.
 
Bij lagers kun je het echt wel zien of ze dol gaar zijn en anders wel merken of voelen
En ja.sorry dan is de begintpost en.titel verkeerd

Excuus

Je kan het zien als ze echt aan grot zijn ja.
Maar of dat ze al da niet in orde zijn kan je gewoon niet zien of voelen!

en daarmee bedoel ik dan de belangrijkste, die van de drijfstang, zowel het bigend als het small end.

De krukaslagers zelf ga ik van uit dat je deze op zen minst vervangt bij een 2de hands blok!
 
ja dat kan ook maar is fijner om ff een blokje te hebben en in de loop van de tijd word alles weer beter gehaald als deze dan ff rijd kan ik ondertussen weer een andere blokkie opbouwen maar dan heb ik vast wat vandaar(A)
 
Back
Top