minarelli sprint blok

srracer11

Well-Known Member
mensen,

Ik ben op zoek naar een minarelli horizontaal sprintblok mag 300/350euro kosten.
heefd iemand toevallig iets leuks staan.\
moet een watergekoelde cilinder hebben en race ontsteking en race krukas

mvg
 
Advertisement - register to remove this

waarom post je niet in het verkoop gedeelte? waar het eigenlijk hoort...


je kan geen thread aanmaken? dat komt omdat je 10 postst binnen dit forum moet hebben wil je dat kunnen.
 
dat vinden personen zoals jij, dat het niet meer waard is dan 300 euro :)

de cilinder alleen al kost rond de 300 nieuwe,
dan nog een krukas, ben je ook zo 100+ voor kwijt,
dan nog een een ontsteking, 200+
+ dan de overige spullen zoals een carburateur, overrange, vertanding en afstelling.. kost je ook nog eens 400+
 
dat vinden personen zoals jij, dat het niet meer waard is dan 300 euro :)

de cilinder alleen al kost rond de 300 nieuwe,
dan nog een krukas, ben je ook zo 100+ voor kwijt,
dan nog een een ontsteking, 200+
+ dan de overige spullen zoals een carburateur, overrange, vertanding en afstelling.. kost je ook nog eens 400+

Ja maar ik hoef niet alles nieuw dus is gewoon onzin wat je zegt over die prijzen alles nieuw ja oke dat kan maar ik.neem alles wel 2dehands wat nog.goed is;)
 
neem ook meteen een cursus Nederlands erbij, als je toch bezig bent ;)

wat ik wil zeggen is dat er tegenwoordig allemaal centenneukers bij lopen die alles wel voor een paar tientjes en een kauwgombal willen hebben. Wat helemaal niet reëel is gezien de nieuwwaarde van het spul.
wat ik met die prijzen aan wil geven is niet dat je het nieuw moet kopen maar om je te laten zien wat het nieuw zou kosten. En dat jij dit dan wel ff voor 300 wil kopen.
 
dat komt omdat mensen het voor de normale prijs niet meer kwijt kunnen. Omdat er veelal alleen maar kopers zijn die niet meer dan 2 dubbeltjes te besteden hebben maar wel het bovenste van de lijst willen..
Als je dan van je spul af 'moet' dan moet je wel zakken in je prijs..
 
dat komt omdat mensen het voor de normale prijs niet meer kwijt kunnen. Omdat er veelal alleen maar kopers zijn die niet meer dan 2 dubbeltjes te besteden hebben maar wel het bovenste van de lijst willen..
Als je dan van je spul af 'moet' dan moet je wel zakken in je prijs..

Of gewoonweg een overaanbod ;)
En idd voor 300€ vind je wel wat spul!

EDIT: en wat is er mis met iemand die het voor dat geld zoekt, wie zoekt die vind :)
 
Klopt.
Maar bedenk wel, meestal hoe duurder hoe beter/netter goedkoop is meestal afgeracht spul.
dan ben je meestal verder van huis moet je weer iets nieuw kopen of je laat het reparen ben je uiteindelijk nog veel geld kwijt.
 
ben ik het helemaal niet mee eens je gaat neem ik aan toch eerst kijken of alles in orde is voordat je het gaat kopen?
of kopen jullie gewoon blind iets
dan kan je er spijt van krijgen maar als je leuk blokkie ziet en cilinder en alles is in orde is tog goed???
 
hoe kun je aan een cilinder zien dan dat het goed is?

ik kom vaak genoeg blokken tegen met zogenaamd een nieuwe cilinder , dat moet dan een sprintblok zijn , ga ik meten blijkt gewoon dat de cilinder gaar is...

de krukas op de lagers gesleten ,lagers verrot , carters versleten , membraan gaar enz. en dat is dan vaak nog maar de helft..

dingen die je dus niet ziet zonder het blok uit elkaar te halen ...

en dan ben je zogenaamd goedkoop uit??? goed spul koop je vaak voor een goeie prijs , anders koop je heel vaak ellende van een ander!!

nu zijn er zat mensen die graag sinterklaas spelen , omdat ze misschien snel geld nodig zijn , of geld teveel? of er gewoon niks om geven ofzo..

het jammere is (zoals vinnie al aangeeft) dat het ten goed gaat van de mensen die wel netjes en serieus hun spul aan bieden zonder dat de boel gaar is...

en er zijn tegenwoordig ook heel veel van die mannetjes die er "verstand van hebben"...

een gebruikt blok is altijd een groot riscico..

oh ja , ze zijn ook net toevallig allemaal net gereviseerd en niks heeft meer dan 100 km gedraaid :rolleyes:
 
kan wel kloppen wat jullie allemaal zeggen.
maar zoals ik al zei ik wil toch een blok kopen en hem dan eerst helemaal bekijken dus dan moet die alles er maar af halen en kan ik alles zien.
dan kun je toch ook het beste beslissen ik wil ook geen super sprintblokkie maar een straatblokkie want rond de 110/110 kan gaan rijden

grt
 
Back
Top