A argon Sr 8 February 2008 #1 Ik wil een advertentie plaatsen in het subforum minarelli marktplaats. Maar ik kan geen nieuwe thread starten, er staat dat ik niet mag posten. Iemand??
Ik wil een advertentie plaatsen in het subforum minarelli marktplaats. Maar ik kan geen nieuwe thread starten, er staat dat ik niet mag posten. Iemand??
BartB. Banned 8 February 2008 #2 je hebt volgens mij een minimum aantal posts in het overige deel van het forum nodig ? of je moet lid zijn voor een bepaalde tijd oid.....
je hebt volgens mij een minimum aantal posts in het overige deel van het forum nodig ? of je moet lid zijn voor een bepaalde tijd oid.....
A argon Sr 8 February 2008 #3 BartB. said: je hebt volgens mij een minimum aantal posts in het overige deel van het forum nodig ? of je moet lid zijn voor een bepaalde tijd oid..... Click to expand... Enig idee hoeveel posts? of voor hoelange tijd ?
BartB. said: je hebt volgens mij een minimum aantal posts in het overige deel van het forum nodig ? of je moet lid zijn voor een bepaalde tijd oid..... Click to expand... Enig idee hoeveel posts? of voor hoelange tijd ?
Pieter-Jan Well-Known Member 8 February 2008 #4 Je moet reeds 10 posts hebben. Posts in het GC tellen niet mee...
A argon Sr 8 February 2008 #5 Pieter-Jan said: Je moet reeds 10 posts hebben. Posts in het GC tellen niet mee... Click to expand... Oke dankjewel
Pieter-Jan said: Je moet reeds 10 posts hebben. Posts in het GC tellen niet mee... Click to expand... Oke dankjewel