Aangeboden Minarelli/Aerox onderdelen te koop! Neem een kijkje!

Status
Not open for further replies.

DeJongh

Well-Known Member
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK HEB HET ERG DRUK EN ALLEEN OP MAANDAG T/M WOENSDAG WAT RUSTIGER. DUS HET KAN WAT LANGER DUREN DAT JE EEN REACTIE KRIJGT OF JE SPULLEN IN HUIS HEBT!

Ik heb nu bijna overal de VRAAGPRIJZEN bijgezet. Jullie weten nu wat ik er ongeveer voor wil hebben en kunnen dus beginnen met BIEDEN! Als je mijn VRAAGPRIJZEN te hoog vind, ik ontvang elk bod graag maar blijf reëel.

Ook geldt bij mij de regel, mensen die meer kopen krijgen VOORRANG en KORTING!

Het liefst zie ik ook PMs, aangezien ik niet zo vaak tijd heb om alles door te lezen en ik bij PMs goed kan zien of ik ze al beantwoord heb. Zo zie ik niemand over het hoofd :)

Carterkappen
TP carterkap nieuw in doos, met rondsel zonder binnenwerk.
Standaard carterkap gestraald, compleet met binnenwerk en kickstarter.
Standaard carterkap geschuurd, compleet met binnenwerk en kickstarter.
29uqfs2.jpg

TP cartertkap, nieuwprijs: €67,- & vraagprijs €50,-
Standaard carterkap gestraald, vraagprijs: €25,-
Standaard carterkap geschuurd, vraagprijs: €20,-

Frame en velgen
Notabene! Frame is met kenteken!
Het frame gaat weg met subframe. Alles is netjes oranje gecoat en het coatwerk heeft met al €150,- gekost en het coatwerk is nog in topstaat!
De velgen zijn compleet met adapter en zo goede Michelin Sport banden ook zijn deze netjes oranje gecoat à €60,-. Alleen klein beetje steenslag op een paar plekjes, maar dat houdt je toch.
2dloz03.jpg

Vraagprijs frame: €325,-
Vraagprijs velgen complete: €125,-

Remmenset
Remmenset is in top staat. Heeft me in totaal remschijven oud type braking (à €82,-), remblokken Motoforce (à €17,-), remhevels Stage6 (à €28,-) en rempotdeksels (à €22,-) al €151,- gekost zonder de remmen zelf!
2a5h82.jpg

Vraagprijs: €125,-

Stage6 powertester
Overcomplete teller, inclusief: accupack (à €7,71), 4 magneetbouten voor Aerox (à €11,90, tellerhouder (à €5,95) en de powertester (à €78,00). Teller is nauwelijks gebruikt en compleet met handleiding!
72akwx.jpg

Totale nieuwprijs: €104,00
Vraagprijs: €75,-

LC set
Zeer net zwart gecoat (à €15,-) waterpomphuis inclusief gereviseerd binnenwerk en chroom Stage6 slakkenhuis (à €30,-). Radiateur ook nog in topstaat met alle slangen en nieuwe slangklemmen (niet op de foto).
dwsyyu.jpg

Vraagprijs compleet: €75,-

Losse spullen
Nieuw Stage6 ophoogblokje (à €21,-).
Carbon BCD koplamp met al de stekkers er netjes aangesoldeerd (à 52,-).
Mini kartfilter met verschillende aansluitrubbers nauwelijks gebruikt.
Standaard bobine met NGK bougiekabel.
b702ts.jpg


Vier volle flessen Euro vol synthetische olie en volle fles koelvloeistof.
63slrb.jpg


Nog wat los kapwerk en andere zooi, spreekt denk ik voor zich.
n2jsxs.jpg


Voor alles geld dat het in goede tot perfecte staat is (gebruikerskrasjes daargelaten).

Overigens kan alles verstuurd worden.

Het kan zo zijn dat bepaalde dingen niet in de advertentie staan. Ben je nog op zoek naar bepaald onderdeel, vraag het dan even, heb het waarschijnlijk wel liggen!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top