Gewoon zonder johEn welk type uitlaat?
En welk type uitlaat?
En welk type uitlaat?
En welk type uitlaat?
Srs? Welke mhr uitlaat danUitlaat is eigenlijk de verkeerde, dit is gewoon een 50cc of laagtoerige 70cc uitlaat. Lijkt veel op zn snellere broertje de MHR team en die fout maken heeeeel veel mensen helaas. Op die cilinder kan je wel een c16 ofzo
Srs? Welke mhr uitlaat dan
Srs? Welke mhr uitlaat dan
Ja ik ken de beschrijving al te goed, heb pas hier zeker 3 scooters gehad met zo'n zelfde uitlaat. Bij 1 jongen zetten we er een DDL 7t pijp op en was na 10min echt een kanon helemaal vergeleken met de malossi uitlaat.Post automatically merged:
wat zou ik dan best doen met mijn afstelling ga het toch bij deze uitlaat houden kost me toch te veel geld om weer een nieuwe te halen
Oké goeie ga ik proberen heb trekveren van polini zouden die zwarten dan minder strak zijn als die blauwen van polini en ga mis 2fast uitlaatje kopen dan ist opgelostJa ik ken de beschrijving al te goed, heb pas hier zeker 3 scooters gehad met zo'n zelfde uitlaat. Bij 1 jongen zetten we er een DDL 7t pijp op en was na 10min echt een kanon helemaal vergeleken met de malossi uitlaat.
Uh ja probeer eens zwarte trekveren of een iets lichtere drukveer. Want zo'n rode is meestal voor de getunede 7t en 2fast blokjes