Minarelli 70mhr afstellen

Florian heylen

New Member
Setup :
70mhr
Malossi rhq krukas
Stage 6 Overrange
Polini 3G koppeling
Polini 21carb (sproeier 115 atm)
Standaard ontsteking
Heb op moment : rode malossi drukveer,4g rollen ,blauwe trekveer

Wat zou nu de beste afstellen zijn want krijg het nie 100
Nu met 4 g rollen trekt hij beter als met 5,5 g maar trekt nog geen autowhieli en stopt met trekken rond de 90
Bij 5.5 g rollen trok hij door tot 110 ong maar lijkt mij nog niet het maximum van deze cilinder
Als iemand mij kan helpen word gewaardeerd

Advertisement - register to remove this

Uitlaat is eigenlijk de verkeerde, dit is gewoon een 50cc of laagtoerige 70cc uitlaat. Lijkt veel op zn snellere broertje de MHR team en die fout maken heeeeel veel mensen helaas. Op die cilinder kan je wel een c16 ofzo

Srs? Welke mhr uitlaat dan

Team 3 is wel.officieel alleen voor Piaggio maar met beetje aanpassen van de ophngbeugel past ie ook wel op minarelli.
Of op marktplaats naar een mhr team 2006 zoeken is ook nog een optie

Attachments

• Screenshot_20231024_185844_Chrome.jpg
    Screenshot_20231024_185844_Chrome.jpg
    82.6 KB · Views: 10
Post automatically merged:

wat zou ik dan best doen met mijn afstelling ga het toch bij deze uitlaat houden kost me toch te veel geld om weer een nieuwe te halen
Ja ik ken de beschrijving al te goed, heb pas hier zeker 3 scooters gehad met zo'n zelfde uitlaat. Bij 1 jongen zetten we er een DDL 7t pijp op en was na 10min echt een kanon helemaal vergeleken met de malossi uitlaat.

Uh ja probeer eens zwarte trekveren of een iets lichtere drukveer. Want zo'n rode is meestal voor de getunede 7t en 2fast blokjes

Ja ik ken de beschrijving al te goed, heb pas hier zeker 3 scooters gehad met zo'n zelfde uitlaat. Bij 1 jongen zetten we er een DDL 7t pijp op en was na 10min echt een kanon helemaal vergeleken met de malossi uitlaat.

Uh ja probeer eens zwarte trekveren of een iets lichtere drukveer. Want zo'n rode is meestal voor de getunede 7t en 2fast blokjes
Oké goeie ga ik proberen heb trekveren van polini zouden die zwarten dan minder strak zijn als die blauwen van polini en ga mis 2fast uitlaatje kopen dan ist opgelost

Back