This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mina Horz Onderdelen Prijsvergelijking

Karrûh

Well-Known Member
Mina Horz Prijsvergelijking

Van de zomer ga ik maar eens een scootertje kopen om een beetje aan te sleutelen, dus heb ik al meerdere 'online shops' bekeken en al setups in mijn hoofd uitgevogelt.
Voor de overzichtelijkheid had ik er maar shops in een Excel bestand gezet voor een vergelijking. En omdat ik nu toch niks te doen heb heb ik die nog wat verder uitgewerkt.
Het resultaat:
Klik Hier!

Opmerkingen:
- Voor Mina horz.
- Er zitten fouten in, want ik ben ook maar een mens of vergelijkbaar persoon

** Voor toevoegingen, mail me of pm me maar **

ik hoop dat er tenminste iemand is die er blij mee is

Inmiddels is er iemand die lijst wel bijwerkt en ik heb geen tijd meer.

Last edited:
Je gedraagt je wel als een klein kind voor iemand die zegt dat hij 40 is. Als er een bord op de snelweg staat dat je 120 mag en je rijd 140, ga je dan ook tegen de agent zeuren als hij je een bekeuring geeft?
Wees eens een vent en leer leven met een wereld waarin regels gelden. Als iemand op jou site iets besteld en niet betaald, dan lever jij je product toch ook niet?
Verder kan je dit soort berichten via PM sturen op dit forum, zodat je in een bepaald topic niet offtopic hoeft te gaan. Ik heb jou ook nog een PM gestuurd, ivm mijn reply in het andere topic. Om het even toe te lichten zegmaar, maarja jammergenoeg reageer je daar ook niet op. Ik bedoel het echt niet kwaad tegen je en aangezien ik geen mod ben kan ik er ook weinig aan doen
Als je nou even reageert op die PM, dan zal ik het je uitleggen.

Yasuni

zo maar ff een vraagje als we het toch over mina horizontaal onderdelen hebben!?!? wat betalen jullie zoal in de buurt voor een Yasuni C21 want ik betaal bij Jos Dijkman 250 .... en jullie?

en waar betalen jullie dan dat geld voor die C21? dus welke winkel?
sorry voor offtopic

Last edited: